Cera Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Finnes det noen som låser opp mobiler i Bergensområdet (samsung)? Hvis ikke, hvilket sted anbefales å sende mobilen inn til? Lenke til kommentar
brabra Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Eller etter nærmere ettertanke kan du vel ordne det selv, http://www.trycktill.com/samsungmobile.asp Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Er også ute etter noen som kan låse opp min siemens m65 i bergen Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kan noen unlocke min v3 og legge inn norsk språk på mobilen?bor i porsgrunn Lenke til kommentar
andm Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Til dere som bor i Bergen: Unlock? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 de selger sånn greie på qxl har jeg sett Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Til dere som bor i Bergen: Unlock? Blir for dyrt for meg, kan like godt kjøpe en datakabel for det der. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Blir for dyrt for meg, kan like godt kjøpe en datakabel for det der. Ikke frekt ment, men vi mottar nesten daglig telefoner fra folk som har: - Kjøpt en billig kabel i god tro om at det var alt som skulle til (noe det som oftest ikke er) - Kjøpt kabel, men har funnet ut i ettertid at software ikke eksisterer eller koster penger. - Gitt seg ut på oppgaven selv og endt opp med en "død" telefon (som må flashes på nytt med skikkelig utstyr) Et lite obs til: På de fleste Siemens-telefoner må du fysisk kutte ledere på hovedkortet før telefonen kan bootes, med mindre du har skikkelig utstyr. Så dersom du skal kjøpe kabel bør du undersøke ganske nøye på forhånd muligheten for å låse den opp, og eventuelt fremgangsmåten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå