Gå til innhold

Jeg anbefalte 6600GT til en kompis, greit valg?

Rikky

Anbefalte innlegg

En kompis har et R9700 som synger på siste verset. Han ville derfor ha et nytt AGP-kort som er minst like bra som det han allerede har. Jeg anbefalte ham Leadtek 6600GT til 1495 på Elkjøp, det er vel et greit valg? Jeg fant ikke noen alternativer under 2000 kr som virket særlig interessante.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du har godt over 1000 poster i skjermkort forumet, så har du ikke fått med deg at til agp rundt 1500,- så er 6600gt det beste? :!:

men ja, det var et bra valg

Du finner ingenting bedre enn 6600GT under 2000

til pciE er x800 under 2000,- og derfor et bedre valg. men til agp under 2000,- er 6600gt det beste valget

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
du har godt over 1000 poster i skjermkort forumet, så har du ikke fått med deg at til agp rundt 1500,- så er 6600gt det beste? :!:

Jeg regnet med at det var beste alternativet, men jeg har ikke noen inngående kjennskap til skjermkort i dette segmentet og ville derfor være sikker på at jeg ikke skaffet kompisen min en dårlig deal. ;)

Men da har jeg for så vidt fått bekreftet at det var et greit valg. Selv om det ikke var Radeon og 256 MB, slik han egentlig ønsket. :D

Lenke til kommentar
Jeg regnet med at det var beste alternativet, men jeg har ikke noen inngående kjennskap til skjermkort i dette segmentet og ville derfor være sikker på at jeg ikke skaffet kompisen min en dårlig deal. ;)

hehe, ok ;)

det er et bra kort, som gir mye for pengene. kameraten din burde bli fornøyd :)

Lenke til kommentar

*ikke fulgt med helt i timen*

Så de har dette kortet på elkjøp enda?

Trodde det var sånn ukestilbud eller noe! ;)

Da er jo dette virkelig bare å anbefale til alle som skal ha nytt skjermkort, billig og bra (min vennekrets kjøper ikke skjermkort for 3-4000 ;))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...