radisson Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ser på forsiden til komplett.no at de har Xbox satt ned fra 1295 til 995 og at dette kun gjelder idag. Og bakprojeksonstv til 9995 som gjelder så lenge beholdningen rekker. Er vel ikke vanlig at komplett har dagstilbud eller? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg har aldri sett att dem har hatt dagstilbud før. Men det er jo bare artig at de har det da! Syns også at tilbudet var veldig bra! Har ikke sett en xbox så billig før.. Lurer nesten på om jeg skal kjøpe meg en! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ukens Tilbud -> Weekend Tilbud -> Dag Tilbud Mangler kun timesalg... Men dette er jo positivt dette her og billig også! Lenke til kommentar
radisson Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 En ting jeg lurer litt på er hva (nett)butikker gjør med modeller og varer som begynner å bli litt utdaterte. Blir de sendt tilbake i retur til fabrikat eller må en bare få solgt de unna/la de støve ned i lageret i håp om at noen kjøper dem? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 fælt å mange tilbud de skal ha da Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hmm.. har faktisk litt lyst på en xbox men det blir jo penger av det når den skal moddes og alt. Og snart kommer jo xbox 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ser på forsiden til komplett.no at de har Xbox satt ned fra 1295 til 995 og at dette kun gjelder idag. Og bakprojeksonstv til 9995 som gjelder så lenge beholdningen rekker. Er vel ikke vanlig at komplett har dagstilbud eller? Dette er fastpris på denne Xbox-pakken hos Computercity... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Følger det ikke med en ekstra kontroll i Xboxen på ComputerCity for 999,- ? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jo, en controller s, samme som i pakken fra komplett Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Når en vare går utgår sendes de tilbake til leverandøren, dette gjelder også butikkvarer som for eksempel blader og magasiner Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Når en vare går utgår sendes de tilbake til leverandøren, dette gjelder også butikkvarer som for eksempel blader og magasiner åja...? Hva hadde det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ossse-Mon: En ting jeg lurer litt på er hva (nett)butikker gjør med modeller og varer som begynner å bli litt utdaterte. Blir de sendt tilbake i retur til fabrikat eller må en bare få solgt de unna/la de støve ned i lageret i håp om at noen kjøper dem? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ossse-Mon:En ting jeg lurer litt på er hva (nett)butikker gjør med modeller og varer som begynner å bli litt utdaterte. Blir de sendt tilbake i retur til fabrikat eller må en bare få solgt de unna/la de støve ned i lageret i håp om at noen kjøper dem? Det komme helt an på hva slags avtale butikken har med leverandøren. Det aller meste må butikken selge selv, og ta et eventuelt tap på. Software har oftere returrett enn f.eks. hardware, men dette er som sagt helt opp til de forskjellige leverandørene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå