arr1000 Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Hei Et lite tips Ett av ulempene med Gsmart mini er at du ikke får ladet kameraet uten at du har PC med USB port tilgjengelig. Spenningen på usb porten er 5V. Lagde meg derfor en omformer fra 12 til 5V og benyttet en ledning med USB kontakt. Kan nå lade kameraet fra bil eller 12V anlegget på hytta. For 230V kan du benytte en 5V regulert strømforsyning som du lodder på en ledning med USB kontakt. Gsmart mini har innebygd ladekontroll av batteriet! SMART! :smile: arr1000 Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Hei arr1000! Greit å ikkje være avhengig av pc for å lade kameraet..Sikkert kjekt om ein er på tur til utlandet etc..Og ikkje har med seg pc.. Mulig det er billigare å gjære slikt sjølv enn å kjøpe (om det finst noen som lager da..).. Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Kan du legge ut et bilde av dette ? kan du gi en mer detaljert forklaring osv .. hvor fikk du forresten den "lille" usb kontakten fra ? har bare en større en .. hvor kan man få tak i det man trenger til å lage dette ? Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Jeg har akkurat fått tak i den nye versionen av Gsmart Mini 2 etter linsefeilskandalene. Noe av det nye er forbedret bildekvalitet og en ny reset knapp helt øverst. Setter den til lading nå .. legger ut bilder etterpå :smile: Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Har forresten gsmart mini 2 ladefunksjon som gjør at ikke batteriet kan bli "overladet" når batteriet er fullt ? det har jo en ladeindikator som slutter å lyse når batteriet er fulladet .. Lenke til kommentar
klo Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 tilbud på komplett denne uke Mustek Gsmart Mini II til 595 Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 Hei Hvis det er interesse for det kan jeg lage en beskrivelse av omformeren. Mvh arr1000 Lenke til kommentar
ralex Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Ja det hadde vært veldig fint :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå