fittshit Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 jeg har nettopp laget en dof adapter som denne, men det gjør at jeg får at bildet blir opp ned og speilvendt, og det vil jeg fikse på elektronisk! Noen forslag? Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Er det det bildet som skal til LCDskjermen du vil rotere? Det blir sannsynligvis vanskelig. (Jeg antar at det ikke gjelder selve filmen, og at det fikses etter filming) Lenke til kommentar
fittshit Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Vil snu det bildet som jeg skal vise på en større tv/lcd mens jeg filmer. altså forandre det analoge signalet. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Slike ting finnes nok, men sikkert ikke billige... Foreslår at du sjekker ut den sida du linket til, og spør der. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hmmm, kan være du trenger litt eksperthjelp med den! Eneste alternativet jeg kommer på er å kjøre det igjennom Casablanca, en videoredigeringsmaskin å sette på live-effekt som gjør jobben.. Men er kanskje ikke så idèelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå