Gå til innhold

Bluetooth - styre pc fra mobil

Anbefalte innlegg

Hallo godtfolk

Jeg har hørt rykter om et program som gjør at man kan styre pc via bluetooth på mobiltelefon.

F.eks om jeg skal ha en Powerpoint presentasjon, at jeg kan bla mellom sidene på presentasjonen med mobiltelefon.

Noen der ute som vet hva jeg snakker om, evt testet et slikt program?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

har både bemused og control freak på min mobil, controlfreak instalerte seg og på maskina, men det har ikkje bemused gjort.

får feilmelding ved bruk av begge to, problem med tilkobling...

har ikkje betalt for nokon av programa, er det nødvendigt?

Lenke til kommentar
bemused er vel gratis, men det krever jo at du har blåtann eller en annen måte å koble telefonen til pcn.

Hehe, HÅPER da han forstår det. :p :!:

Må ha aktivert blåtann både på telefon og PC, samt å "linke" disse ja. :cool:

Lenke til kommentar

Har brukt begge programmene tildligere, fikk ny maskin for noen uker siden (FC tablet pc med BT innebygd) prøvde da å sette dette opp fikk, men fikk det ikke i gang. Den innebygde bt senderen finner ikke seriel port tjenesten på telefonen (har prøvd mange telefoner) Men det fungerer fint med ekstern BT-dongel fra bcs... Men det er jo litt kjedlig med dongel når jeg har innebygd BT;(

Lenke til kommentar

Har ein berbar pc <acer tm 8101> med innebygd bt.

Telefonen er ein Nokia 6680.

bt er aktivert på begge einingane, og på vertylinja til xp står der at telefonen er tilkobla. når eg startar control freak 2.2 er det ikkje kobla til, eg går til innstillingar og vel koble til, der finn eg alle bt eht. eg har påsleie og velger då den berbare.

beskjeden eg då får er: "kunne ikke koble til <datamakinnnavn>

=

ved bruk av bemused får eg opp beskjeden: "command completed with error -25.

håper nokon kan hjelpe meg, litt av grunnen til å kjøpe nokian var no det å kunne få styre pc`n :cry:

på føre hand takk til alle som gje seg tid!

Lenke til kommentar
Har ein berbar pc <acer tm 8101> med innebygd bt.

Telefonen er ein Nokia 6680.

bt er aktivert på begge einingane, og på vertylinja til xp står der at telefonen er tilkobla. når eg startar control freak 2.2 er det ikkje kobla til, eg går til innstillingar og vel koble til, der finn eg alle bt eht. eg har påsleie og velger då den berbare.

beskjeden eg då får er: "kunne ikke koble til <datamakinnnavn>

=

ved bruk av bemused får eg opp beskjeden: "command completed with error -25.

håper nokon kan hjelpe meg, litt av grunnen til å kjøpe nokian var no det å kunne få styre pc`n :cry:

på føre hand takk til alle som gje seg tid!

Du må huske på at winamp må være åpnet på data maskina!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...