duRden Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hallo godtfolk Jeg har hørt rykter om et program som gjør at man kan styre pc via bluetooth på mobiltelefon. F.eks om jeg skal ha en Powerpoint presentasjon, at jeg kan bla mellom sidene på presentasjonen med mobiltelefon. Noen der ute som vet hva jeg snakker om, evt testet et slikt program? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kryr av tråder i forumet vedr. dette fra før av. Prøv søket her. Evt. direkte til denne. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Flyttes til programmer, os spill Lenke til kommentar
duRden Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Alle programmene går jo bare på SE, jeg har Nokia 6630. Noen som kjenner til noen programmer som passer til den? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 bemused. http://bemused.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
mphones Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Control Freak Kan man ikke bare styre winamp med det a? Lenke til kommentar
havard_m Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 har både bemused og control freak på min mobil, controlfreak instalerte seg og på maskina, men det har ikkje bemused gjort. får feilmelding ved bruk av begge to, problem med tilkobling... har ikkje betalt for nokon av programa, er det nødvendigt? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 bemused er vel gratis, men det krever jo at du har blåtann eller en annen måte å koble telefonen til pcn. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 bemused er vel gratis, men det krever jo at du har blåtann eller en annen måte å koble telefonen til pcn. Hehe, HÅPER da han forstår det. :!: Må ha aktivert blåtann både på telefon og PC, samt å "linke" disse ja. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Control Freak er det absolutt beste programmet for å styre PCn fra mobiltelefonen. Du får hele Windows opp på mobilskjermen, og styrer musepekeren med navigasjonstasten. Anbefales! Lenke til kommentar
grodsj Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Har brukt begge programmene tildligere, fikk ny maskin for noen uker siden (FC tablet pc med BT innebygd) prøvde da å sette dette opp fikk, men fikk det ikke i gang. Den innebygde bt senderen finner ikke seriel port tjenesten på telefonen (har prøvd mange telefoner) Men det fungerer fint med ekstern BT-dongel fra bcs... Men det er jo litt kjedlig med dongel når jeg har innebygd BT;( Lenke til kommentar
havard_m Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Har ein berbar pc <acer tm 8101> med innebygd bt. Telefonen er ein Nokia 6680. bt er aktivert på begge einingane, og på vertylinja til xp står der at telefonen er tilkobla. når eg startar control freak 2.2 er det ikkje kobla til, eg går til innstillingar og vel koble til, der finn eg alle bt eht. eg har påsleie og velger då den berbare. beskjeden eg då får er: "kunne ikke koble til <datamakinnnavn> = ved bruk av bemused får eg opp beskjeden: "command completed with error -25. håper nokon kan hjelpe meg, litt av grunnen til å kjøpe nokian var no det å kunne få styre pc`n på føre hand takk til alle som gje seg tid! Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har ein berbar pc <acer tm 8101> med innebygd bt.Telefonen er ein Nokia 6680. bt er aktivert på begge einingane, og på vertylinja til xp står der at telefonen er tilkobla. når eg startar control freak 2.2 er det ikkje kobla til, eg går til innstillingar og vel koble til, der finn eg alle bt eht. eg har påsleie og velger då den berbare. beskjeden eg då får er: "kunne ikke koble til <datamakinnnavn> = ved bruk av bemused får eg opp beskjeden: "command completed with error -25. håper nokon kan hjelpe meg, litt av grunnen til å kjøpe nokian var no det å kunne få styre pc`n på føre hand takk til alle som gje seg tid! Du må huske på at winamp må være åpnet på data maskina! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå