_lefze_pwns_all Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Som topic sier, skal jeg ha nytt skjermkort til konfirmasjonen, har ikke tenkt å bruke noe over 2k. Har lest mye her på forumet og nesten alle anbefaler 6600GT, eller x800xl. Så jeg tenkte på dette 6600GT kortet. og tenkt å klokke det opp til "Goes like hell" versjonen, går dette bra med orginal kjøler? kom gjerne med forslag på andre skjermkort i denne prisklassen. På forhånd takk Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Et vanlig X800 vil funke vel så bra Koster vel ca 2000 og oppover, dette har 12 pipelines og vil være raskere enn GT-kortet. Du får det og med GDDR3 minne, sjekk bare på Komplett.no Edit: Så ikke at du skulle ha AGP, så da er vel det det beste valget Klokk livsskiten ut av det! Endret 26. april 2005 av fredriku Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det er nok ikke mye konkurranse mot dette i klassen under 2000 nei. Likevel lurer jeg på om jeg ikke heller ville valgt Leadtek kortet fra Elkjøp. Ytelsen er bra, og prisen ganske mye lavere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå