Gå til innhold

Hvorfor skal alle ha så intetsigende topic?

SnittLeif

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor mange ganger jeg egentlig har kommentert tråder for intetsigende topics. Det blir for usaklig for meg!

Hvis man lurer på hvilket hovedkort man bør ha for å støtte en CPU, er da "Hvilket hovedkort støtter XXXX?" en mye bedre topic enn eksempelvis "Hvilket hovedkort?"

Det er alt for lite folk som bryr seg med dette og dermed blir det bare de samme teite intetsigende topics etter den andre.

Mvh

SnittLeif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personleg vil eg seie at kvaliteten har forbedra seg i det siste, men det er mykje som kan forbedrast, ja.

Støttes.

Jeg tror det kan ha noe med at det er kommet en ny moderator inn her...

I noen tilfeller ser jeg at moderatoren retter opp tittelen istedet for å kverke tråden. Jeg tror det er bedre, slik at en ikke fyller listene med stengte tråder og restartede tråder, denne gangen med rett tittel.

Lenke til kommentar

Desverre finnes det de som ikke har lest retningslinjene og de som ikke tenker så veldig over sånt når de skriver i forum.. Ikke alle forumer har slike strenge regler nemlig! Det jeg er "vokst opp med", så det ble litt dumme topic'er for meg da jeg startet på HW.. Men sånt kommer seg! Tror vi aldri blir kvitt slike topic'er, vi må bare leve med dem å håpe på at en snill moderator retter dem opp!

Lenke til kommentar

haha..

Topic: Dette er min topic, miiiin

--------------------------------------------------------

Dette er min topic, her poster bare jeg.

Alt som blir postet av andre kommer til å bli endret til noe jeg synes passer bedre.

Ja, dette er groveste form for misbruk av administrator-rettigheter, men det går bra... vi er jo i spammedelen.

Forøvrig bør dere alle lese forumets regler.

Det er forbudt å endre tilbake en post moderatorene har endret for dere.

Dere kan klage til administratorene på misbruk av makt, men dere kommer ingen vei med det når det gjelder denne tråden.

Ved å poste i denne tråden fraskriver dere retten til å ha kontroll over det som står i posten.

http://forum.sksf.no/index.php?showtopic=146

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...