SnittLeif Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg lurer på hvor mange ganger jeg egentlig har kommentert tråder for intetsigende topics. Det blir for usaklig for meg! Hvis man lurer på hvilket hovedkort man bør ha for å støtte en CPU, er da "Hvilket hovedkort støtter XXXX?" en mye bedre topic enn eksempelvis "Hvilket hovedkort?" Det er alt for lite folk som bryr seg med dette og dermed blir det bare de samme teite intetsigende topics etter den andre. Mvh SnittLeif Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Personleg vil eg seie at kvaliteten har forbedra seg i det siste, men det er mykje som kan forbedrast, ja. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 jeg må si meg enig med deg der SnittLeif Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har blitt bedre i det siste syns jeg. Iallefall i overklokkings delen og hardware delen. Er det dårlig enme, så er det vel bare å raportere den... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Er det dårlig enme, så er det vel bare å raportere den... Ja. Men er enig. Har blitt bedre. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Personleg vil eg seie at kvaliteten har forbedra seg i det siste, men det er mykje som kan forbedrast, ja. Støttes. Jeg tror det kan ha noe med at det er kommet en ny moderator inn her... I noen tilfeller ser jeg at moderatoren retter opp tittelen istedet for å kverke tråden. Jeg tror det er bedre, slik at en ikke fyller listene med stengte tråder og restartede tråder, denne gangen med rett tittel. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Bare og rapotere, men har nok blitt bedere Endret 26. april 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Desverre finnes det de som ikke har lest retningslinjene og de som ikke tenker så veldig over sånt når de skriver i forum.. Ikke alle forumer har slike strenge regler nemlig! Det jeg er "vokst opp med", så det ble litt dumme topic'er for meg da jeg startet på HW.. Men sånt kommer seg! Tror vi aldri blir kvitt slike topic'er, vi må bare leve med dem å håpe på at en snill moderator retter dem opp! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Noen er ikke i stand til å komme opp med en god topic, og andre er det... Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det er bare å spørre seg: "hvordan kan jeg finne tilbake til denne tråden med Google?", så greier nok alle å finne en grei tittel på tråden. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Eksempel på intetsigende topic og konsekvensene av det: http://forum.sksf.no/index.php?showtopic=497 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Eksempel på intetsigende topic og konsekvensene av det: http://forum.sksf.no/index.php?showtopic=497 iheletatt.. http://forum.sksf.no/index.php?showforum=16 Finner ikke en eneste som beskriver innholdet jeg.. Men så finnes det mange tåpelige forum. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) haha.. Topic: Dette er min topic, miiiin -------------------------------------------------------- Dette er min topic, her poster bare jeg. Alt som blir postet av andre kommer til å bli endret til noe jeg synes passer bedre. Ja, dette er groveste form for misbruk av administrator-rettigheter, men det går bra... vi er jo i spammedelen. Forøvrig bør dere alle lese forumets regler. Det er forbudt å endre tilbake en post moderatorene har endret for dere. Dere kan klage til administratorene på misbruk av makt, men dere kommer ingen vei med det når det gjelder denne tråden. Ved å poste i denne tråden fraskriver dere retten til å ha kontroll over det som står i posten. http://forum.sksf.no/index.php?showtopic=146 Endret 27. april 2005 av Steina Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Uten ordentlige topics er det umulig å søke i forumet! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Uten ordentlige topics er det umulig å søke i forumet! Det er det jo allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå