Gå til innhold

Trenger hjelp til å visualisere en flykonstruksjon

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg vet ikke om jeg treffer det rette forumet nå, men etter å ha sett en del av de glimrende bidrag som ligger her, tar jeg sjansen.

Jeg holder på å konstruere et fly, et ”en seters sportsfly”, et ganske så revolusjonerende sådan. Dog, med min manglende kunnskap om ”verktøy”, for å visualisere det jeg har på papir og ikke minst i mitt hode - inn i en PC slik at jeg kan studere design og egenskaper i 3D, trenger jeg hjelp.

Som sagt, jeg vet ikke om dette er det rett forumet for denne type henvendelse, men er det noen der ute som har lyst på en spennende utfordring, kan sitt verktøy og har et godt øye for design – som har lyst til å hjelpe meg med oppgaven?

Det trenges ikke kunnskap om aerodynamikk eller materiallære (det skal jeg ta meg av), nå gjelder det først å fremst å visualisere tanker og ideer.

Det må påregnes noen timer (dette kan dere bedre enn meg) og vi må samarbeide over skjermen for å få til ønsket resultat. Derfor er det en fordel om du kommer fra Oslo/Akershus – for der bor nemlig jeg.

Send meg en mail (mer info vil da bli gitt), dette kan bli moro :thumbup:

(om dette forumet skulle være fullstendig feil å bruke, kan noen gi meg et tips på hvilket forum jeg kunne bruke..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...