kilogram Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Operas gummibåt sabotert Opera-sjefen Jon S. von Tetzchner og hans PR-sjef, Eskil Sivertsen, avbrøt i dag svømmeturen til USA, da det gikk hull på gummibåten Phantom. Opera sier det kan ha vært snakk om sabotasje. Les artikkelen her Lenke til kommentar
So|o Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 hehe. er det ikke bare å bytte gummibåt og svømme videre da var vel ikke så sannsynlig at han kom til å gjennomføre svømmeturen.. Lenke til kommentar
G Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Tenkte meg at noe sånt ville bli klekket ut. Litt pysete. For råd til ny gummibåt har han garantert. Lenke til kommentar
tjodrik Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Så Sivertsen skulle padle til USA i en liten gummibåt uten redningsvest og uten å kunne svømme? Hm, de kunne ha funnet på noe bedre enn dette. Dette er så dumt at det ikke hadde dugd til aprilspøk engang. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Tipper det var planlagt, hvem legger ut på en slik tur i gummibåt? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 sitter å venter på ein kommentar som: "det viste seg at båten var sponsa av microsoft, og det var derfor den lakk som ei sil" Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 det viste seg at båten var sponsa av microsoft, og det var derfor den lakk som ei sil Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Står på www.opera.com/swim A local farmer spotted the drama from his kitchen window and took surprisingly sharp photos with a remarkably powerful telescopic lens. Tror vel dette egentlig bare er tull. Bare se på de bildene. De er ikke tatt lang borte fra de. De er jo tatt ovenfra. Fra et helikopter..hmm ...eller..kanskje i et studio ..eller ved brygga. Dette er nok bare et PR-stønt for å få mye oppmerksomhet for browseren sin. Akkurat som Gmail gjorde. Dette er også ganske morsomt, men jeg syns alikavel at dette er en helt gal måte å gjøre det på. Endret 26. april 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
muffe Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg synes dette er et kjempemorsomt PR-stunt jeg. Hele poenget med PR-stunt er jo at de skal trekke til seg oppmerksomhet, og det gjør dette. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Står på www.opera.com/swim A local farmer spotted the drama from his kitchen window and took surprisingly sharp photos with a remarkably powerful telescopic lens. Tror vel dette egentlig bare er tull. Bare se på de bildene. De er ikke tatt lang borte fra de. De er jo tatt ovenfra. Fra et helikopter..hmm ...eller..kanskje i et studio ..eller ved brygga. Dette er nok bare et PR-stønt for å få mye oppmerksomhet for browseren sin. Akkurat som Gmail gjorde. Dette er også ganske morsomt, men jeg syns alikavel at dette er en helt gal måte å gjøre det på. Haha, tar du ikke ironien? Dette er jo hysterisk morsomt Ved å skrive et settning som " A local farmer spotted the drama from his kitchen window and took surprisingly sharp photos with a remarkably powerful telescopic lens." underbygger jo bare det faktum at det hele er et påfunn. "I owe my life to Jon, and I can only hope that he doesn't fire me for ruining his dream of swimming to America". Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hehe, var genialt stunt dette ja. " And my mother will be so disappointed when I call and tell her that I won't be stopping by for hot chocolate after all." :thumbup: Jeg har vurdert å teste ut Firefox, men nå holder jeg meg til Opera Lenke til kommentar
warillion Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Er nok bare en bløff, som andre sier så er det tatt ovenfra. Pluss se på Eskil, han har ikke noe særlig med klær på seg. Ville ikke du hatt litt klær på deg over til USA? Og.. In the morning, I gave Jon two chocolate bars and some of those mini carrots he likes so much before he jumped back into the wate Uhm, to skjokolader og noen gulerøtter. Litt lite mat? Og vis du vet med deg selv at du ikke kan svømme, tar du en tur over til USA uten redningsvest? Se også på håret til Jon, ser det bløtt ut? uansett det er nok en bløff ja. Genialt egentlig! Hvem gidder å svømme over til USA? Endret 28. april 2005 av warillion Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 uansett det er nok en bløff ja. rakettforsker of the year? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå