[TA]Gunners Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg vurderer å kjøpe meg nytt skjermkort og som nevnt før har faktisk Elkjøp et veldig bra tilbud.. Navnet på dette kortet er Leadtek A6600GT128TD, men hvis man ser på bildet står det Leadtek A6600GT128TDH. Jeg mener å ha lest at sistnevnte kort er det beste, så hvis jeg da bestiller idag hvilket kort får jeg? Kortet - Gunners Lenke til kommentar
Chief Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 :| Var jo faktisk langt fra ille det tilbudet der ja.. Ble noe imponert over elkjøp nå. Normalt ligger de milevis fra resten på priser.. Eneste er at det ikke har GDDR3 minne. .::Chief::. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 :|Var jo faktisk langt fra ille det tilbudet der ja.. Ble noe imponert over elkjøp nå. Normalt ligger de milevis fra resten på priser.. Eneste er at det ikke har GDDR3 minne. .::Chief::. Det har vel DDR3 minne dette. Det står nevnt opp til flere ganger. Utover det er det vel bare å sjekke Leadtek sin hjemmeside for hvilken versjon som er best og sammenligne med prisguiden for å se om det er et godt tilbud. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kortet er like bra som alle andre 6600GT kort med 2,0ns minne. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Heftig, er et meget godt kjøp det der ja! Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 MEN, spørsmålet er HVILKET kort er det de selger? Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 I butikken her hadde de TDH... Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Regner med at vi to bor noe i nærheten.. Men hvis du ser på siden annonserer de for ett kort og har bildet av ett annet. OT: Elsker foresten dine meninger!! (fotball) Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Fant en oppsummering av en del 6600GT- kort foretatt av AnandTech. Etter hva jeg forsto var det AGP utgavene. Dette kortet kom best ut. Så jeg skal nok løpe å kjøpe imorra Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Bor i Bergen, i Åsane,, De har Agp versjonen TDH! Lenke til kommentar
xpert Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvor mye kostet kortet i Åsane? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå