Gå til innhold

Problemer med torrents

hagjan

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg sitter på studenthjem her i Stavanger og prøver å lande ned ting og tang i torrentfiler (Azureus). Den eneste plassen jeg får lastet ned torrents fra er på bt-gm på efnetkanalen.

Søker jeg opp andre torrents funker ikke dem i programmet. Jeg er jo bak brannmur, men har ikke mulighet for å få åpnet noen porter på ruteren. Merkelig at noen går mens andre ikke da jeg vet det er nok av leechere og seedere.

Jeg lytter til port 6881 for innkommende.

Må gjøre egne innstillinger for alt mulig her,,også proxy i Explorer bl.a.

Kan noen hjelpe?? :thumbup:

Videoannonse
Annonse

nå har ikke jeg studert retningslinjene her på forumet, men etter hva jeg kan huske står det ingenting om at man ikke kan diskutere hvordan man bruker ett nedlastningsprogram(Azureus).

Det står vel heller i retningslinjene at man ikke kan diskutere hvor/hvordan man får tak i piratkopiert materiale og hvordan man kan bruke det.

on topic: er ikke helt sikker men det kan kanskje ha noe å gjøre med at torrentene du får tak i bruker såkalte "private trackers"(kom ikke på noe bedre norsk ord). greia med disse trackerne er at du må registrere deg på en eller annen side.

Tror ikke det har så mye med det å gjøre nei. Fungerte utmerket da jeg hadde charlie-linje fra nextgentel. Men denne hersens brannmuren her gjerne stopper det, eller så lytter jeg gjerne til feil port inn (samme som på charlielinja).

Jeg bryr meg ikke om å diskutere hvor man finner ditt og datt, mer om konfigurering av selve linja og programmet. Jeg VET jo det er mange brukere her inne som bruker torrents og som sitter på en del kunnskap, men som gjerne ikke kjenner til delt kapasitet på studentboliger osv. De sier hvertfall linja skal være helt uten restriksjoner. Deler vel 30000 KB/s på linja her.

Igjen, fint om noen vet mer om dette. :yes:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...