Gå til innhold

Nye sporty Nokia 5140i presentert 26. april 05

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er Nokia! Kommer med noe nytt, for å så prompe ut tusenvis av modeller der bare designet er forskjellig...

Jaha?

Vil vel si at den største likheten her er designet. 5140 (ikke i) hadde jo også støtte for deksler.

Nå får man oppgradert skjerm, oppgradert meny, oppgraderte programmer osv..

Sier ikke at det er mye oppgradert, men designet er vel det som er minst forskjellig..

Lenke til kommentar

Hmm.... hadde forvente meg litt bedre skjerm enn det der.

Det er jo bedre enn forgjengerns, men likevel! De kunne kanskje laget en heftig oppfølger. Men 128x160skjerm og mpkamera og slikt.

Kanskje et litt freshere design.

Ser ikke mange grunner til å kjøpe denne fremfor 5140.

De kan heller lage en mye bedre 5150. *glede seg*

Lenke til kommentar
Dette er Nokia! Kommer med noe nytt, for å så prompe ut tusenvis av modeller der bare designet er forskjellig...

Jaha?

Vil vel si at den største likheten her er designet. 5140 (ikke i) hadde jo også støtte for deksler.

Nå får man oppgradert skjerm, oppgradert meny, oppgraderte programmer osv..

Sier ikke at det er mye oppgradert, men designet er vel det som er minst forskjellig..

Du vet hva jeg mener.... :roll:

Edit: Du sier det selv

Skulle gjerne likt en oppgradering lignende 6230 --> 6230i..

Men den har ihvertfall 1 veldig merkbar endring, som er at den bytter ut den håpløse skjermen med en TFT-skjerm med 65k farger. Dette burde dog vært i orginalen og.

Og du kan ikke kalle skjermen noe stor oppgradering... Hadde de slengt på en skjerm slik som på 6230i, da hadde vi snakket skjermoppgradering...

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Som sagt flere ganger: Jeg synes ikke 5140 til 5140i er noen stor oppgradering overhodet. Men det jeg prøvde å påpeke i min forige post var at designet var nok den minste forskjellen.

Jeg står fast ved det jeg sier om at skjermen er den største oppgraderingen. Forskjellen fra STN til TFT er veldig viktig, og veldig merkbar. Men nok en gang noe jeg har sagt før; Denne skjermen burde vært på plass i 5140 også.

Lenke til kommentar
Som sagt flere ganger: Jeg synes ikke 5140 til 5140i er noen stor oppgradering overhodet. Men det jeg prøvde å påpeke i min forige post var at designet var nok den minste forskjellen.

Jeg står fast ved det jeg sier om at skjermen er den største oppgraderingen. Forskjellen fra STN til TFT er veldig viktig, og veldig merkbar. Men nok en gang noe jeg har sagt før; Denne skjermen burde vært på plass i 5140 også.

Enig i designet. Det var ikke akkurat slik du oppfattet det jeg mente. Men Nokia har flere modeller der de putter en ''i'' bak. Desse modellene er nesten identiske med orginalen. Desverre har det kommet altfor mange slike modeller. Men det jeg mente var at de lager andre modeller (nytt navn, design osv.) med den samme teknologien som 5-10 Nokia-modeller har fra før.

Dette ble bare rotete... Men vi gir oss der...

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...