christian232 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 For bare noen dager siden opplevde jeg at ledning mellom pc og adapter er dårlig. Sliter med å få ladet pc-en opp når den er utladet Skikkelig bånn ass! Godt å vite at vi er flere om denne feilen! (IKKE SLITASJE!!) Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Mange som har dårlig erfaring med multicom ser jeg. Jeg syns supporten og kundebehandlingen demmes er suveren jeg, og ja, jeg har hatt en del trøbbel med laptopen min (G551). Ikke for å beskylde noen for noe som helst, men husk nå at det er kjekt å bruke en hyggelig tone til de når man ringer/mailer dem (uansett hvor forbanna man faktisk er).. Lenke til kommentar
Ornamental Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg har brukt en hyggelig tone til Multicom inntil Multicom begynte å bli usaklige. Da ble jeg nokså formell. Men nå driter jeg en lang marsj i hvordan Multicom oppfatter meg. Ikke for å beskylde deg for noe som helst, men husk at det er satan så frustrerende å måtte forholde seg til en tidvis bipolar kundeservice, eller en daglig leder som lyver så det renner, og i overført betydning stikker fingrene i ørene og synger LALALALALA når du poengterer faktiske forhold som Multicom ikke vil / tør svare på. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Jeg har brukt en hyggelig tone til Multicom inntil Multicom begynte å bli usaklige. Da ble jeg nokså formell. Men nå driter jeg en lang marsj i hvordan Multicom oppfatter meg. Ikke for å beskylde deg for noe som helst, men husk at det er satan så frustrerende å måtte forholde seg til en tidvis bipolar kundeservice, eller en daglig leder som lyver så det renner, og i overført betydning stikker fingrene i ørene og synger LALALALALA når du poengterer faktiske forhold som Multicom ikke vil / tør svare på. 5128243[/snapback] Ja jøss, skjønner jo det.. Men er veldig rart at det er så store forskjeller på hvordan man blir behandlet hos de. Sist nå så sendte jeg en lang og utfyllende mail(som vanlig), hvor jeg lurte på om vi ikke kunne finne en løsning slik at jeg fikk en ny maskin. Da gikk det bare kort tid før en av de ansatte ringte meg, og vi kom fram til en bra deal som jeg sir meg veldig fornøyd med... Så jeg forstår ikke hvorfor de ikke er like imøtekommende med dere andre.. Jeg er ingen storkunde der, har ikke handlet noe annet der en den laptopen. Ikke at det bør ha noe å si da.. Lenke til kommentar
Ornamental Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Ja, jeg syns også at det er rart. Multicom har jo mange fornøyde kunder, så hvordan klarer Multicom å være så bak mål ovenfor oss andre? To brødre som ble nektet å benytte angreretten er jo et foreløpig høydepunkt. Akkurat som deg er jeg ingen storkunde, bare handlet den ene laptopen. Men å spekulere på hvorfor det har seg slik ville jo bare være nettopp det, spekulasjoner. Muligens et morsomt nachspieltema. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Min skadeliste på G556: Etter 9 mnd: Ladekontakten streiker etter et par måneders ustabilitet. Sendes inn til It24 og får den fikset. Etter 18 mnd: CPU-viften stopper. Etter prat med it24 får jeg tips om at den kan være en teip som sitter fast i viften. Det viser seg å være korrekt, og den fikses ved litt nervøs skruing. Etter 18 mnd og 1 uke: Harddisken krasjer. Under oppstart viser den "Status BAD, Backup and replace". Den funker i 20 minutter, før den skrur seg av og jeg må vente til den blir kald. Gode greier dette!! Skal ALDRI ha noe crappy merke på en kapitalvare igjen! Og sånn går nå dagene Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg byttet til en Compal (også billigmerke) og den har virket knirkefritt, så må ikke skyte alle Men enig i at det var en del styr med "elitegroup" lappisn ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå