xlpuma Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Jeg har fra før et TT bigwater sett som jeg monterte for en måned sia, og som fingerer bra. Ingen lekkasjer ennå (bank i bordet). Jeg har også i tillegg en chipsettblokk fra microplex her . Men jeg har lyst å bytte ut dette TT settet selv om den funker fint. Kjørte settet i benk nesten ei uke før jeg satte det i, og strammet ikke nippler med verktøy.Får grei lønn snart, og jeg tenkte å spenne noen penger på f.eks dette settet , og denne gpu blokka fra microplex Noen her som har erfaringer med MIST settene? Eller er det noen her som har andre anbefalinger? Spytt ut :o) .De bør vel være bra kvalitet de vel? Det koster fort noen lapper, men jeg har erfart tidligere i andre sammenhenger at man får det man betaler for........... Endret 26. april 2005 av xlpuma Lenke til kommentar
lordbiggi Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Du bør nokk gå for ein dobbel raddiator når du først kjøper. Du får lavere temeratur og mindre støy Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det er nå helt opp til hvilken vifte du kjøper hvor mye det bråker da... Men helt greit sett det der, men går for dual viss du har plass. Lenke til kommentar
xlpuma Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Takker for svar har desverre ikke plass til dual radiator. Har et chieftec som er passe stappa fra før med harddisker.. Det følger med vifte og regulator på det settet, så det burde ikke støye allverden. Det er nok mer stille enn den f....gs vifta som fulgte med cpu'en. Den bråker like mye som et widerøe fly som skal ta av, hehe... Litt off topic her, men..burde vel klare å skvise systemet glatt over 4 Ghz med det hovedkortet og ram'en jeg har? Og det vannkjølekitet jeg har tenkt å kjøpe? Har OCZ 533Mhz DDR2 RAM, Pentium 3,2 Ghz, 775 og Asus P5AD2-E HK Lenke til kommentar
meeg Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg har MIST settet du nevner over, men med "240" radiatoren + GPU og chipsett. Har også samme kabinett som deg, og har løst plassproblemene ved å henge radiatoren på utsiden. Det er kun luften fra viften i PSU som kjøler CPU, GPU. Skal litt mekking til, bore hull osv., men funker helt utmerket her hos meg. Temp 52/57 (idle/load). På maks overklokk, går tempen opp i 60 grader på load. Se bildet: Bilde av radiator Lenke til kommentar
lordbiggi Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg har MIST settet du nevner over, men med "240" radiatoren + GPU og chipsett. Har også samme kabinett som deg, og har løst plassproblemene ved å henge radiatoren på utsiden. Det er kun luften fra viften i PSU som kjøler CPU, GPU. Skal litt mekking til, bore hull osv., men funker helt utmerket her hos meg. Temp 52/57 (idle/load). På maks overklokk, går tempen opp i 60 grader på load. Se bildet: Bilde av radiator va høye temeraturer. har du ikkje vifte??? hav deler har du? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 va høye temeraturer.har du ikkje vifte??? hav deler har du? Har ingen vifter nei, bortsett fra den 12 cm fiften som sitter i PSU. Den går på 1800 rpm. og er knapt hørbar, og kjøler hele maskine (vannkjøling på CPU, GPU og chipsett + sørger for litt luftgjennomstrømning i kabinettet). Synes tempreaturer på 50 tallet er akseptabelt, så lenge det er så å si lydløst. Specs står i profil. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Viss du skal klokke cpu og gjerne Gpu ville eg prøvd å fått plass til en dual raddis, gjerne på baksiden eller noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå