Earendil Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Haha, selvfølgelig venter de med å skrive noe Skal vel lages en liten artikkel først.. som kommer på forsida regner jeg med. Er nok mest sannsynleg det, ja. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 åsen kan de hvite hvor jeg bor? sender de PM eller mail? De bare vet sånt. Det er helt skummelt. de overvåker alle sammen.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hva er forskjellen på fast relpy og add reply? Med "Fast reply"-knappen ved siden av "Add reply", behøver du ikke å laste innskrivingsvinduet for å besvare tråden. Alt gjøres da med JavaScript, slik at du får en tekstboks nedenfor knappene som kan benyttes for å legge inn et innlegg. Riktig ja Jadda! (Glad i spam i dag?) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 åsen kan de hvite hvor jeg bor? sender de PM eller mail? De bare vet sånt. Det er helt skummelt. de overvåker alle sammen.. uøåhr Håper de ikke ser det på registrerinaga Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Mail eller Pm funker sikekrt fint det å spørre om det. Lenke til kommentar
miicard Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 WoW, 40 innlegg over :o Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hva er forskjellen på fast relpy og add reply? Med "Fast reply"-knappen ved siden av "Add reply", behøver du ikke å laste innskrivingsvinduet for å besvare tråden. Alt gjøres da med JavaScript, slik at du får en tekstboks nedenfor knappene som kan benyttes for å legge inn et innlegg. Riktig ja Jadda! (Glad i spam i dag?) Korrekt! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hva er forskjellen på fast relpy og add reply? Med "Fast reply"-knappen ved siden av "Add reply", behøver du ikke å laste innskrivingsvinduet for å besvare tråden. Alt gjøres da med JavaScript, slik at du får en tekstboks nedenfor knappene som kan benyttes for å legge inn et innlegg. Riktig ja Jadda! (Glad i spam i dag?) nei. var bare et godt forslag til de som ville vinne Komm litt sent Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hva er forskjellen på fast relpy og add reply? Med "Fast reply"-knappen ved siden av "Add reply", behøver du ikke å laste innskrivingsvinduet for å besvare tråden. Alt gjøres da med JavaScript, slik at du får en tekstboks nedenfor knappene som kan benyttes for å legge inn et innlegg. Riktig ja Jadda! (Glad i spam i dag?) nei. var bare et godt forslag til de som ville vinne Komm litt sent Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 WoW, 40 innlegg over :o Er nok mer, batre den ikke teller så fort Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Er vel ingen vits i å spamme no lenger, men ser fortsatt at det er vanskeleg å slutte, ja. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 hmm.. mens jeg var på trening gitt.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Er vel ingen vits i å spamme no lenger, men ser fortsatt at det er vanskeleg å slutte, ja. det kan jo bare vere tull at den er over Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Stilig. Ante ikke at vi nærmet oss 4 mill en gang jeg, trodde vi hadde ca. 3,5. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Er vel ingen vits i å spamme no lenger, men ser fortsatt at det er vanskeleg å slutte, ja. stemmer - har folk her noen favoritter til premien, da? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Stilig. Ante ikke at vi nærmet oss 4 mill en gang jeg, trodde vi hadde ca. 3,5. Vi var på 3,5. Utrolig hva man kan få til på en dag! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Morrami har bursdag idag, så jeg bør, eh, vinne... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Stilig. Ante ikke at vi nærmet oss 4 mill en gang jeg, trodde vi hadde ca. 3,5. Vi var på 3,5. Utrolig hva man kan få til på en dag! eXtremt Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 HAr aldri skrevt så mange innlegg på en dag før. som i dag Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Stilig. Ante ikke at vi nærmet oss 4 mill en gang jeg, trodde vi hadde ca. 3,5. Vi var på 3,5. Utrolig hva man kan få til på en dag! eXtremt Ironi er et fabeldyr fra Afrika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg