Gå til innhold

Snart 4 000 000 innlegg!


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trykker på tallet som står ved siden av "The strategy-player" som igjen er ved siden av Snart 4 000 000 innlegg! Du vil se det er en blå link der,

trykk og det vil poppe opp et nytt vindu.

 

Men nå syns jeg denne tråden går litt av hengslene folk som gjentar hverandre osv.

Så nå gir jeg meg i denne tråden ;)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Du trykker på tallet som står ved siden av "The strategy-player" som igjen er ved siden av Snart 4 000 000 innlegg! Du vil se det er en blå link der,

trykk og det vil poppe opp et nytt vindu.

 

Men nå syns jeg denne tråden går litt av hengslene folk som gjentar hverandre osv.

Så nå gir jeg meg i denne tråden ;)

tror han siktet til at vi ikke får vite hvem som poster/postet post 4 000 000 :tease:

Lenke til kommentar
Du trykker på tallet som står ved siden av "The strategy-player" som igjen er ved siden av Snart 4 000 000 innlegg! Du vil se det er en blå link der,

trykk og det vil poppe opp et nytt vindu.

 

Men nå syns jeg denne tråden går litt av hengslene folk som gjentar hverandre osv.

Så nå gir jeg meg i denne tråden ;)

og hvem sier du det til? :hmm:

Lenke til kommentar
Tror ikke vi får vite d  :no:

Så klart vi får vite det, men man må kanskje nå 4000000 poster?

Tror ikke de ville lagd oppstyr bare for å tulle med oss ;)

 

 

SGE7000 du kan det med å spamme?

 

Btw med denne posten har jeg postet 6 innlegg her, er ikke i nærheten av flere andre :p

Endret av wolfenkill
Lenke til kommentar
Og det er jo veldig spesielt og poste det innlegget? En eller annen får jo det innlegget uansett hvor på forumet man poster.. øuff

hvis det eneste du har å si i denne tråden involverer gledesdreping, kan du gå og poste et annet sted...

 

 

 

SGE7000 du kan det med å spamme?

 

Btw med denne posten har jeg postet 6 innlegg her, er ikke i nærheten av flere andre

 

jepp - det er noe jeg er veldig flink til, når jeg har en grunn for det :p

 

 

men ingen av innleggene mine er direkte spam - alle er on topic :p:dremel:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...