Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Snart 4 000 000 innlegg!

TSP

Anbefalte innlegg

kan ikke noen sende pm eller noe til en admin eller noe da? ueland kanskje.. :dremel:

Gjør det...

ingen som tør :p

:dremel:

Kan godt gjøre det jeg, men da må ingen andre gjøre det. Blir litt teit hvis haugevis av folk sender han PM :hmm:

Blir nok ikke særlig populært heller :p

greit - da sier vi det sånn - bare nnevnarion sender pm - ingen andre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen som syns jeg skal få premie altså :mad: !

Tenk på dette kanskje forumet får rekord i antall innlegg på en dag,

det ville da være rett og rimelig å gi meg en premie for det!

TSP :p

Eller meg siden jeg har posta mest i dag.. :whistle:

Men det er jo takket være meg... :wee:

edit: Dobbelpost.... Også med 5 posters mellomrom :ohmy: !

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Hva skal jeg skrive da? :p

Kjære herr. Ueland.

Jeg må si at dette er en stor dag for hw.no. I dag har det blitt postet over 4000000 poster, noe som er veldig spesielt. Men en ting jeg må si er at vi (brukerne av forumet) begynner å bli litt spente på hvem som har lagt inn innlegg nr. 4000000. Dette har gjordt at det har blitt 2 egne poster med desperate nerder som lurer på hvem som er vinneren. Derfor vil jeg gjerne at du legger ut resultatet snart.

Mvh. Tomat-Ulf

Skal jeg sende den?

Lenke til kommentar
Hva skal jeg skrive da? :p

Kjære herr. Ueland.

Jeg må si at dette er en stor dag for hw.no. I dag har det blitt postet over 4000000 poster, noe som er veldig spesielt. Men en ting jeg må si er at vi (brukerne av forumet) begynner å bli litt spente på hvem som har lagt inn innlegg nr. 4000000. Dette har gjordt at det har blitt 2 egne poster med desperate nerder som lurer på hvem som er vinneren. Derfor vil jeg gjerne at du legger ut resultatet snart.

Mvh. Tomat-Ulf

Skal jeg sende den?

Haha, send den også. Den var mye bedre enn det jeg skrev. Jeg spurte bare rett ut om vi snart kunne få vite det :!:

Uansett, må stikke nå jeg. Kommer tilbake senere. Kanskje er resultatet offentliggjort da...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...