SGE7000 Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 kan ikke noen sende pm eller noe til en admin eller noe da? ueland kanskje.. Gjør det... ingen som tør Kan godt gjøre det jeg, men da må ingen andre gjøre det. Blir litt teit hvis haugevis av folk sender han PM Blir nok ikke særlig populært heller greit - da sier vi det sånn - bare nnevnarion sender pm - ingen andre Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Wow!! 17 sider på 10 timer! Kanskje ikke så rart at dette er den mest populære tråden!! Legger også merke til at Babethreaden er i ferd med å forsvinne over på side 2 Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Go for it, Nevnarion! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Kan godt gjøre det jeg, men da må ingen andre gjøre det. Blir litt teit hvis haugevis av folk sender han PM Blir nok ikke særlig populært heller Ok. Da gjør du det og ingen andre! Okey? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 kan ikke noen sende pm eller noe til en admin eller noe da? ueland kanskje.. Gjør det... ingen som tør Kan godt gjøre det jeg, men da må ingen andre gjøre det. Blir litt teit hvis haugevis av folk sender han PM Blir nok ikke særlig populært heller okay..ALLE skriver!! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Ingen som syns jeg skal få premie altså !Tenk på dette kanskje forumet får rekord i antall innlegg på en dag, det ville da være rett og rimelig å gi meg en premie for det! TSP Eller meg siden jeg har posta mest i dag.. Men det er jo takket være meg... edit: Dobbelpost.... Også med 5 posters mellomrom ! Endret 26. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Hva skal jeg skrive da? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Kan godt gjøre det jeg, men da må ingen andre gjøre det. Blir litt teit hvis haugevis av folk sender han PM Blir nok ikke særlig populært heller okay..ALLE skriver!! Leste du hva han skrev i det hele tatt? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Hva skal jeg skrive da? Spør når vi får vite hvem vinneren er. Og vis til denne tråden, da ser han hvor mange utålmodige mennesker det er. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 er 4mill passert enda? står jo fortsatt på 3996105 Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Kan godt gjøre det jeg, men da må ingen andre gjøre det. Blir litt teit hvis haugevis av folk sender han PM Blir nok ikke særlig populært heller okay..ALLE skriver!! Leste du hva han skrev i det hele tatt? IRONI ! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Hva skal jeg skrive da? inkluder smileyen så blir det bra Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Hva skal jeg skrive da? inkluder smileyen så blir det bra Sendte til Ueland nå. Herregud så dårlig det ble. Virka sikkert helt desperat. La til på slutten også Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Hva skal jeg skrive da? Kjære herr. Ueland. Jeg må si at dette er en stor dag for hw.no. I dag har det blitt postet over 4000000 poster, noe som er veldig spesielt. Men en ting jeg må si er at vi (brukerne av forumet) begynner å bli litt spente på hvem som har lagt inn innlegg nr. 4000000. Dette har gjordt at det har blitt 2 egne poster med desperate nerder som lurer på hvem som er vinneren. Derfor vil jeg gjerne at du legger ut resultatet snart. Mvh. Tomat-Ulf Skal jeg sende den? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Hva skal jeg skrive da? Kjære herr. Ueland. Jeg må si at dette er en stor dag for hw.no. I dag har det blitt postet over 4000000 poster, noe som er veldig spesielt. Men en ting jeg må si er at vi (brukerne av forumet) begynner å bli litt spente på hvem som har lagt inn innlegg nr. 4000000. Dette har gjordt at det har blitt 2 egne poster med desperate nerder som lurer på hvem som er vinneren. Derfor vil jeg gjerne at du legger ut resultatet snart. Mvh. Tomat-Ulf Skal jeg sende den? Haha, send den også. Den var mye bedre enn det jeg skrev. Jeg spurte bare rett ut om vi snart kunne få vite det :!: Uansett, må stikke nå jeg. Kommer tilbake senere. Kanskje er resultatet offentliggjort da... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 : Uansett, må stikke nå jeg. Kommer tilbake senere. Kanskje er resultatet offentliggjort da... Samme her... Lenke til kommentar
Timur Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 er 4mill passert enda? står jo fortsatt på 3996105 Hvor? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 Haha, send den også. Den var mye bedre enn det jeg skrev. Jeg spurte bare rett ut om vi snart kunne få vite det :!: Uansett, må stikke nå jeg. Kommer tilbake senere. Kanskje er resultatet offentliggjort da... Har sendt den nå. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 26. april 2005 Rapporter Del Skrevet 26. april 2005 heh - dropper treninga for å finne ut av det her neei, har bare et tonn med lekser å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg