Gå til innhold

Ang. ubalanse mellom Horde og Alliance

Anbefalte innlegg

Veldig mange servere har stor ubalanse mellom hvor mange det er fra hvert faction. Spiller selv på Terenas og der er det tre ganger så mye alliance som horde. Spiller selv horde og er glad for det. Virker som vi holder bedre sammen siden vi er i undertall + at mange av alliance virker å være 14 år og nedover... :roll:

Har sett at det er problemer på andre servere også med ubalanse enten den ene veien eller den andre. Blir jo værst for de som kjører PvP servere og være i undertall, siden jeg som horde på pve selv velger om jeg vil sloss mot de eller ikke. (uansett mer honour points på oss da)

Lurer på hvorfor de ikke lager noen sperre for dette slik at det på f.eks min server ikke går ann å lage flere alliance før det er kommet flere horde? Burde hvert slik at det bare telte opp ppl over 20 i rang slik at ikke noen bare laget en drøss med 1 lvl ppl. Kan da ikke være noe problem for blizzard å ordne dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blizzard setter balanse-sperre på Alliance:Horde

Alliance blir fyllt opp etter to dager på de fleste servere

Resten som vil spille MÅ spille Horde

Resten som vil spille vil ikke spille Horde

Alliance mister motstand

Spillet mister mening

Ingen gidder å spille lenger

---

Nei, jeg trur ikke det er så veldig aktuelt.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt at det kan være så stor forskjell at mann ikke lenger gidder å spille.....

Jo, fordi at Gutt14 har lest på internett at Paladin er imbalanced og knuser alt i PvP og PvE, og tenker "Oh my f god!, Im gonna like totally pwn some noobs with my über Paladin holy warrior".

Mange andre er nok også under oppfatning av at Horde er slemme, mens Alliance er snille.. og sist men ikke minst, de kan ha venner som spiller alliance.

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
Blizzard setter balanse-sperre på Alliance:Horde

Alliance blir fyllt opp etter to dager på de fleste servere

Resten som vil spille MÅ spille Horde

Resten som vil spille vil ikke spille Horde

Alliance mister motstand

Spillet mister mening

Ingen gidder å spille lenger

---

Nei, jeg trur ikke det er så veldig aktuelt.

Merkelig - På Ravencrest er det mange fler horde enn alliance, og alle er UD rogues.. I wonder why.... :hmm:

Lenke til kommentar
Merkelig - På Ravencrest er det mange fler horde enn alliance, og alle er UD rogues.. I wonder why.... :hmm:

Ja det spiller jeg atm, for å ha en char til å samle penger med, men er det noe som jeg tror er kjedelig å spille end-game er det rogue. Hvertfall i store pvp-raid.

Kan ikke klandre folk fordi de spiller undead rogues, WOTF er et must for alle med litt brains.

Lenke til kommentar

For meg så er det rimelig uaktuelt å være en ork f.eks. Kansje en troll Shaman, men jeg hadde nok ikke giddet å starte opp på en server der jeg var låst til å være en horde spiller. Jeg ønsker å være NE, ferdig med den saken. Akuratt som jeg ikke gidder å drasse rundt på en krabbe eller noen slikt som pet, det må liksom være en sabeltanntiger for min del. Personlig preferanse, og jeg gidder ikke spille WoW dersom jeg blir satt til å spille i en rolle der jeg ikke trives. Forøvrig er jeg 29, så det er ikke noe fjortis greier om at NE er bare så kule! Men det er nok den typen som passer meg best, ergo ingen dum ork, eller stor og tung Tauren på meg.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt at det kan være så stor forskjell at mann ikke lenger gidder å spille.....

Jeg hadde aldri spilt wow i det hele tatt om man bare kunne velge horde. Jeg spiller aldri spill hvor jeg ikke kan leve meg/sette meg inn i figuren jeg spiller. Blandt annet derfor jeg aldri har spilt Lara croft, klarer ikke spille dame (selv om jeg elsker dem).

Og alle horderasene er i mine øyne stygge dyr, som jeg overhode aldri hadde vurdert å spille engang.

For meg er et menneskelig pent og kult utseende et must! Sammen med stilig utrustning så er det konge!

Ikke 14 år heller..Er 30!

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Denne limiten kommer i Battlegrounds.. Der blir det en 1:1 ratio før den begynner. Og blir den ene siden for stor, detter instancen ned. Og det er en limit på hvor mange battlegrounds instancer de kommer til å ha kjørende i gangen. Så på de fleste servere blir det kø på alliance sin side.

Lenke til kommentar

Ja, syntes jeg leste / hørte om en potion som gjorde at du ikke kunne stunnes i det heletatt et ste, i selve honorsystemet. Usikker men..

EDIT: Ble veldig OT, trodde det var tråden om honor systemet. :dontgetit:

Endret av Fnix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...