Gå til innhold

Ragnaros er Død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Onyxia er, kan jeg anta fra navnet, black dragon.. da er lederen hennes Dragon aspectet Deathwing. Deathwing, tidligere Netharion the earth warder, er sjef for land på Azeroth, på samme måte som Alexstrasza the Life-Binder (noen vil kanskje huske navnet fra WC2? (tror jeg det var)), som er Rød, er sjef for alt liv, Malygos (blå) er sjef for magi, Nozdurmo (brun) er sjef for tiden, og Ysera (grønn) er sjef for naturen (og the emerald dream).

 

Netharion ble for en eller annen grunn sinnsyk, siden hans delte seg og flytene magma rant ut.. Han måtte derfor grafte admantium plater til ryggraden, og skiftet navn til Deathwing. Han og hans dragonwing (alle svarte drager) lever nå bare for død og ødeleggelse...

 

For dere som spiller D&D 3.5 edition:

 

Deathwing har en Challenge Rating på 34

Ragnaros er CR40

The Lich King er CR50

Elune er CR60

og Sargeras er CR73

 

edit:

 

norts: hun er nok bare en av Deatwing sine babier :p

håhåh hvem er elune og den siste?

Elune er månegudinna til Night elves.. det er selvsagt ikke ment at du noengang skal prøve å drepe, eller i det heletatt møte henne selvsagt..

 

Sargeras er sjef for The Burning Legion, en av de opprinnelige Titans (det var han som hadde oppgaven med å sloss mot demonene før han klikka og bestemte seg for at all den orden Titanene hadde brakt til univærset var selve problemet, at kaos var løsningen og at han skulle lage en ustoppelig demon hær for å utslette alt som Titanene hadde laget (deriblant azeroth))

Lenke til kommentar

nope.

 

Azeroth, er teknisk sett bare en av tre deler av "eastern kingdoms", som består av Lordaeron i nord, Kaz Modan i midten, og Azeroth i sør. (selvsagt er disse 3 regionene også delt inn i mange flere zones da..

 

Northrend eksisterer ikke i WoW enda, samme med echo islands (der trollene i horde kom fra?)

 

Derimot så er Night Elf/Tauren kontinentet Kalimdor impementert (det er nesten større enn eastern kingdom i utstrekning, men har færre soner etter som jeg forstår)

map.jpg

Lenke til kommentar

Okay, trodde egentlig Onyxia var den ultimate "bossen" i WoW jeg, men der ser man, er ikke alt man tror er riktig.

Så i WoW så langt er det Ragnaros som er den ultimate bossen så langt? eller fins det noe etter han å?(altså som er i spillet nå)

Også lurte jeg på om noen kunne forklare litt mer om Titans? er de onde/gode? fins det noen bilder av de? og Hvem er egentlig "sterkest" i hele Warcraft historien?

Lenke til kommentar
...samme med echo islands (der trollene i horde kom fra?)

De finnes. Ligger utfor durotar.

 

Dog, dette er bare 3 øyer med en befolkning på 30-40 troll :p

Rasen Troll stammer fra Stranglethorn Vale. Noen kommer også fra nordlige deler av Azeroth, nemlig Lordaeron, men mange ble slakta når alvene (Highborne, High Elf eller noe i den duren) kom dit (før Warcraft I). Echo Isles har visst også noe med Trolls å gjøre. Mye rart med den rasen.

Endret av CobraM
Lenke til kommentar
nope.

 

Azeroth, er teknisk sett bare en av tre deler av "eastern kingdoms", som består av Lordaeron i nord, Kaz Modan i midten, og Azeroth i sør. (selvsagt er disse 3 regionene også delt inn i mange flere zones da..

 

Northrend eksisterer ikke i WoW enda, samme med echo islands (der trollene i horde kom fra?)

 

Derimot så er Night Elf/Tauren kontinentet Kalimdor impementert (det er nesten større enn eastern kingdom i utstrekning, men har færre soner etter som jeg forstår)

http://home.broadpark.no/~mlie/images/map.jpg

Altså, det kartet du viser til her er ikke det som er i spillet..

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...