Gå til innhold

Ragnaros er Død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en av de fire Elemental Lords (Earth, Air, Water, Fire (ragnaros), som en ond Dverge klan kalt Dark irons manet frem ved en feil. De trodde de skulle få hjelp til å krige mot de andre dvergene, men istedet tok Ragnaros kontroll, laget en stoor vulkan og generellt er ond :p

 

men han er en av de mektigste vesnene som har fysisk tilstedeværelse i hele Azeroth nå.. omtrent eneste som er mektigere er the lich king og muligens dragon aspectene(tenk dere at Onyxia ikke er den hardeste av dragon aspectene... håper inderlig at blizzard implementerer Deathwing raid når de utvider lvl rangen :D )...(som forsovidt ikke finnes i WoW ennå (regner jeg med)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

WoW har en interesant historie. Mener å ha hørt at King Arthas er den sterkeste av alle vesen (utenom The Titans osv), han var jo god men ble ond da han plukket opp Frostmourne.

 

Edit: Broren til Onyxia (som ikke har komt enda) skal vel være rimelig hard ?

Endret av Dandar
Lenke til kommentar
WoW har en interesant historie. Mener å ha hørt at King Arthas er den sterkeste av alle vesen (utenom The Titans osv), han var jo god men ble ond da han plukket opp Frostmourne.

 

Edit: Broren til Onyxia (som ikke har komt enda) skal vel være rimelig hard ?

Undead er ikkje meir onde enn human.

Lenke til kommentar
WoW har en interesant historie. Mener å ha hørt at King Arthas er den sterkeste av alle vesen (utenom The Titans osv), han var jo god men ble ond da han plukket opp Frostmourne.

 

Edit: Broren til Onyxia (som ikke har komt enda) skal vel være rimelig hard ?

Undead er ikkje meir onde enn human.

Herregud... King Arthas kjempet mot Undead (elns) men han plukket opp Frostmourne og ble ond på den måten at han gikk imot Humans og alle. Og nei, -Forsaken- UD er ikke onde, men de andre er, man er liksom litt ond når man tar over en menneskeby...

 

Edit: Når jeg ser over den posten kan jeg ikke se at jeg har nevnt UD og ond...

Endret av Dandar
Lenke til kommentar

The Dragon aspects er vel 5 forskjellige farger, hvorav den sorte ble ond, og nå kalles Deathwing. (trodde han ble drept i W2?)

 

Det er altså 5 mektige drager, og ingen av dem er Onyxia, så mitt spørsmål lyder som følger; Hvor kommer Onyxia fra? Datter av en av de mektigste? Tror vi etterhvert også vil finne Illidan som har bestemt seg tilbake til Azeroth.

Lenke til kommentar

Onyxia er, kan jeg anta fra navnet, black dragon.. da er lederen hennes Dragon aspectet Deathwing. Deathwing, tidligere Netharion the earth warder, er sjef for land på Azeroth, på samme måte som Alexstrasza the Life-Binder (noen vil kanskje huske navnet fra WC2? (tror jeg det var)), som er Rød, er sjef for alt liv, Malygos (blå) er sjef for magi, Nozdurmo (brun) er sjef for tiden, og Ysera (grønn) er sjef for naturen (og the emerald dream).

 

Netharion ble for en eller annen grunn sinnsyk, siden hans delte seg og flytene magma rant ut.. Han måtte derfor grafte admantium plater til ryggraden, og skiftet navn til Deathwing. Han og hans dragonwing (alle svarte drager) lever nå bare for død og ødeleggelse...

 

For dere som spiller D&D 3.5 edition:

 

Deathwing har en Challenge Rating på 34

Ragnaros er CR40

The Lich King er CR50

Elune er CR60

og Sargeras er CR73

 

edit:

 

norts: hun er nok bare en av Deatwing sine babier :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Onyxia er, kan jeg anta fra navnet, black dragon.. da er lederen hennes Dragon aspectet Deathwing. Deathwing, tidligere Netharion the earth warder, er sjef for land på Azeroth, på samme måte som Alexstrasza the Life-Binder (noen vil kanskje huske navnet fra WC2? (tror jeg det var)), som er Rød, er sjef for alt liv, Malygos (blå) er sjef for magi, Nozdurmo (brun) er sjef for tiden, og Ysera (grønn) er sjef for naturen (og the emerald dream).

 

Netharion ble for en eller annen grunn sinnsyk, siden hans delte seg og flytene magma rant ut.. Han måtte derfor grafte admantium plater til ryggraden, og skiftet navn til Deathwing. Han og hans dragonwing (alle svarte drager) lever nå bare for død og ødeleggelse...

 

For dere som spiller D&D 3.5 edition:

 

Deathwing har en Challenge Rating på 34

Ragnaros er CR40

The Lich King er CR50

Elune er CR60

og Sargeras er CR73

 

edit:

 

norts: hun er nok bare en av Deatwing sine babier :p

håhåh hvem er elune og den siste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...