Gå til innhold

xXx2, TheNextLevel: snart på kino. Hva tror dere?

Mørbradbiff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvitsnippene kan alltids pelle seg tilbake til den obskure kinoen bortgjemt i en bakgate i Nepal, som kun viser superspesielle filmer laget i 1928 ved bruk av akkurat det spesielle kameraet og de 3 skuespillerne ingen andre mennesker i verden vet om, men som var gudommelig fantastiske :!:

Å, du snakker kanskje om Un Chien Andalou eller Zvenigora? :love:

Begge fra 1928! Du har jo også den ryktede perlen i ekspressionisme The Crowd fra samme år.

1928 var et fint år veldig få av oss har fått lov å oppleve...... :(

Og angående kinoen du snakker om, så tenker du kanskje på den el-magnifico-kinoen Jai Nepal Cinema i Nepal? Aldri vært der selv, men ryktet dens er svært svært bra i senere tid etter endel restureringer. ;)

Var vel regnet for å være en av de dårligste kinoene i Himalaya litt tilbake, men nå står den sterkt.

S,

Lenke til kommentar

Ser heller commando på nytt hvis jeg ikke har lyst å bruke hode i 2 timer. At

Samuel LJ synker så dypt er over min fatteevne, de må ha kidnappet kona ellerno.

Eneste kule med xXx var at rammstein var med i et par små sekunder.

Lenke til kommentar
Har ikke sett enern en gang jeg ;)

Jeg synes 1'eren var midt på treet. Helt grei hjernedød underholdning. Er vel det man kaller en moro film, men kanskje ikke så bra. Konge i hjemmekino f.eks, grunnet kul lyd, å fet musikk. 2'eren var bare teit. De prøvde bare å overgå 1'eren på alle punkter, men i mine øyne så feilet de noe fryktlig. At Samuel L.Jackson i det hele tatt sa seg villig til å være med i denne er over min forståelse. Å ja, en ting til, data grafikken på slutten er helt tragisk.

Lenke til kommentar

Jeg er meget enig med sundiver, xxx2 er en film man ser fordi man ikke har noe bedre å gjøre, og fordi man ikke har lyst til å sitte og tolke filmen i mange timer etterpå. At samuel ble med kan jo ha noe med penger å gjøre, denne typen film er garantert å spille inn masse penger verden over fordi det finnes utrolig mange som liker denne typen action (spesielt de som er 15år og mindre) Plotet er helt sikkert syltynt, eller ikke eksisterende, men det er sikkert noen fete spesial effekter. en film man ser fordi man har lyst til å slappe av et par timer, men ikke noe man ser fordi den er bra.

Endret av AniWal
Lenke til kommentar

Jeg har problemer med å skjønne hva som er så flott med å koble hjernen helt ut og se en sånn film... Hvorfor ikke kjøpe World's Greatest Explosions 12 eller noe, hvis det er noe så hjernedødt man er ut etter. Det finnes mer enn nok action med mer intelligens enn dette, uten at man må "analysere i timesvis etterpå".

Bourne-filmene, f eks. Handlingen er sterk fordi den er basert på de herlige bøkene til Ludlum, med biljakter, eksplosjoner, kurant skuespill og ikke minst en sterk handling.

Lenke til kommentar

men liker man den typen action har man mest sannsynlig sett begge filmene som omhandler jason bourne. og det er mange som synes filmer med for mye intelligens blir kjedelige og tunge, flere av mine venner gidder ikke å se den typen filmer. Da er det greit å ha en film av typen hjernedød action omtrent uten handling, folk er forskjellige og det er ikke alle som orker å konsentrere seg om en film, denne gruppen personer liker som oftest filmer av typen xxx2 og de vil se den fordi den er ny. Da har det lite å si at du har en film som er mye bedre på flere måter, denne gruppen personer klarer som oftest ikke å skille godt skuespill fra dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...