chil Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 veldig bra, håper flere kan begynne med liknende ting.. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Likte 1'ern, hvis jeg skal stille en kritisk mening om filmen, kan jeg ikke kalle den bra. Men hvis jeg skal snakke om min personelige mening, så syens jeg filmen er underholdene og morsom. Slutt og snakk dritt om Vin Diesel, han er ikke en dårlig skuespiller, se på Jamie Foxx, han startet som en dritt skuespiller, og jobbet seg opp til oscar materiale. Det samme kan skje med Vin! Jeg kan godt nevne en masse gode roller han har hatt:Pitch Black, Boiler room og xXx. Det er ikke mange men jeg er ikke Vin Diesel ekspert! Hva jeg tror om xXx 2? Jeg tror hele filmen kommer til og være en kopi av den forige, bare enda dårligere! Ice Cube har ikke enda bevist at han er en troverdig skuespiller, og jeg tror ikke at han kommer til og vise det i denne heller. Dette er no-show! Endret 26. april 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Likte 1'ern, hvis jeg skal stille en kritisk mening om filmen, kan jeg ikke kalle den bra. Men hvis jeg skal snakke om min personelige mening, så syens jeg filmen er underholdene og morsom. Slutt og snakk dritt om Vin Diesel, han er ikke en dårlig skuespiller, se på Jamie Foxx, han startet som en dritt skuespiller, og jobbet seg opp til oscar materiale. Bare se på Seagakm han begynte som en drittskuespiller og ble bare verre. Jeg har lite tro på at den mannen vil vinne en Oscar... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det er og ta i, men han vil forbedre seg, han har ihvertfall forbedra seg fra tildigere film prosjekter han har vært med i. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Med tanke på at Boiler Room er den filmen som regnes som hans beste, og den ble laget i 2000, mens dritt som xXx, F&F og The Pacifier er nyere tør jeg påstå at han blir verre. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Da har ivertfall ikke du sett mange filmer... At du er uenig er en ting, men sånne latterlige påstander kommer du ikke langt med. Å påstå at jeg ikke har sett nok film fordi du er uenig i min mening om at 2F2F er det verste skvipet av "recent times" er bare teit. Ok, dårlig påstand fra min side... Men da vil jeg høre. Hva er det med 2F2F som gjør den til Hollywood's dårligeste film? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Fullstendig mangel på kvalitet, sjarm, gode skuespillerprestasjoner, manus og originalitet. 2F2F er en 107 minutter lang musikkvideo. (Jeg har ikke sett Torque, så det er faktisk mulig at den er verre) edit: Roman: You were totally checking her out. Brian O'Connor: No, I wasn't! Roman: Yes, you were! [this continues for some time] Roman: Yes, you were! Brian O'Connor: Alright, I was. Now shut up. Roman: You shut up! Don't tell me to shut up! Monica: Both of you girlies shut up! My god! It ridiculous. Endret 26. april 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Fullstendig mangel på kvalitet, sjarm, gode skuespillerprestasjoner, manus og originalitet.2F2F er en 107 minutter lang musikkvideo. (Jeg har ikke sett Torque, så det er faktisk mulig at den er verre) edit: Roman: You were totally checking her out. Brian O'Connor: No, I wasn't! Roman: Yes, you were! [this continues for some time] Roman: Yes, you were! Brian O'Connor: Alright, I was. Now shut up. Roman: You shut up! Don't tell me to shut up! Monica: Both of you girlies shut up! My god! It ridiculous. Det er mange tusenvis av andre filmer som mangler kvalitet, sjarm, gode skuespillerprestasjoner, manus og originalitet, men som i tillegg har dårlige effekter, lyd... 2F2F er bilene en god nok grunn til å se filmen, det er derfor jeg ser den Men end of story... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kom gjerne med forslag. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Med tanke på at Boiler Room er den filmen som regnes som hans beste, og den ble laget i 2000, mens dritt som xXx, F&F og The Pacifier er nyere tør jeg påstå at han blir verre. Det er ikke sant! Det kan du ikke si PITCH BLACK Dig it! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Kom gjerne med forslag. Tsja.. Oppfølgeren til Dum & Dummere. Såg en film her om dagen (husker ikke tid og kanal) Den var om en liten lansby (kanskje øy) som ble invandert av en kjeme øgle(?) Du såg tydelig atden var fake (plastikk) Elendig skuespill, eldndige effekter, heeeelt orginalt konsept. Og en stemning som var totalt fraverende. Tv'n stod på, men kan ikke huske sist jeg følgte så dårlig med på en film. Boa VS Python er og en slik film! Eneste høydepunktet var når hun smådeilige dama badet.... Snow Job: Latterlig kopiering av American Pie Scary Movie 2: ''Oppfølgere blir alltid dårligere enn orginalen'' kunne ikke passet bedre som beskrivelse til denne! Air Race: Likte ide'n, men resten var, tsja... Møkk.... Og alle de filmene gruser 2F2F når det gjelder å vere dårlig underholdning. Endret 26. april 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Fakeern Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Synn det at film nr2 alltid blir mye dårligere en 1'ern. Hvorfor er det slik at etterfølgerne suger? Tipper xXx2 blir verre enn 1'ern Endret 26. april 2005 av Fakeern Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Synn det at film nr2 alltid blir mye dårligere en 1'ern. Hvorfor er det slik?Tipper xXx2 blir verre enn 1'ern For 1'ern kommer med noe nytt, mens oppfølgeren kommer med det samme i ny innpakkning Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Synn det at film nr2 alltid blir mye dårligere en 1'ern. Hvorfor er det slik at etterfølgerne suger?Tipper xXx2 blir verre enn 1'ern Eneste filmer jeg vet som ikke er slik, er etterfølgerne til Ringenes Herre... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 xXx uten Vin Diesel? Nai, det har jeg ikke tro på... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Vin diesel er xXx! Vin Diesel var xXx Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det er mye snakk på IMDb angående om Xander Cage var xXx eller om programmet er oppkalt etter ham, og alle som er med senere får også kallenavnet Triple-X. Det jeg ikke skjønner er hvorfor Xander aka X hadde tre Xer tatovert i nakken. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 xXx er ren high-octane action hele veien fra start til slutt. Det er en popcorn film en ser for effektenes skyld, de teite men til tider morsomme onelinerne, det er som å ha Van Damme tilbake (bare i en annen utgave). Hvitsnippene kan alltids pelle seg tilbake til den obskure kinoen bortgjemt i en bakgate i Nepal, som kun viser superspesielle filmer laget i 1928 ved bruk av akkurat det spesielle kameraet og de 3 skuespillerne ingen andre mennesker i verden vet om, men som var gudommelig fantastiske :!: Men seriøst.. jeg så f.eks. Blade 2 i går, det er typen filmer jeg ser når jeg ikke gidder å måtte innstille meg på å analysere hva som skjer i en film, og hvorfor. Jeg liker kompliserte filmer, men av og til er det bare deilig å slappe av med en som ikke krever hjerneaktivitet av noe særlig slag. I så måte er filmer som xXx perfekt. De som ikke klarer å se filmer uten å drikke fin te fra India med hevet lillefinger kan alltids la være å si noe fremfor å slenge dritt om slike filmer. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg tror at den blir ganske bra. Skal se den uansett hva andre synes om filmen, likte xXx 1 ganske godt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå