Mørbradbiff Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Nå er xXx2, TheNext Level snart ute på kino. Hvordan tror dere filmen blir? Denne gang er ikke gode gamle Vin Disel med. Men Samuel L Jackson og IceCube ser ikke ut til å skuffe... Hentet fra filweb: I oppfølgeren til xXx (Triple X) møter vi NSA-agent Augustus Gibbons (Samuel L. Jackson), fortsatt igang etter suksessen sist hvor han rekrutterte en avhopper fra motstanderen og lyktes med å gjennomføre sitt umulige oppdrag. Og nå, nok en gang, trenger han igjen hjelp fra utsiden. Gibbons og hans nye agentkollega (Ice Cube) med kodenavnet XXX, blir satt på en vanskelig sak. For enhver pris må de spore opp en livsfarlig militær utbrytergruppe ledet av en sterk leder (Willem Dafoe). Som på sin side planlegger å sette tilside den amerikanske regjeringen. I en aksjon hvor de må ta kontrollen, i de innerst maktkretser i landets godt sikrede hovedstad. XXX - State of the union er regissert av Lee Tamahori, mannen bak Once were warriors og og James Bonb - Die another day. I hovedrollene møter vi Samuel L. Jackson, tidligere kjent fra bl.a. Pulp Fiction, Kill Bill 2 og xXx, og Ice Cube, kjent rap-artist og med bakgrunn fra filmer som Boyz n the Hood og Friday-filmene. Trailer: http://www2.filmweb.no/trailer/article.jhtml?articleID=52014 Endret 26. april 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
amarios Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 den kan vel ikke bli verre en 1'ern? skal godt gjøres Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) den kan vel ikke bli verre en 1'ern? skal godt gjøres 1'ern var ikke så dårlig da! Jeg gir den en 4'er Endret 25. april 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 jeg likte faktisk xXx 1. Så jeg tror det er godt mulig at jeg liker denne også. Det er dog litt synd at Vin Diesel ikke er med. Men han kommer snart med en annen film som erverdt å få med seg. Grunnen til at jeg likte den var at det ikke var en hightech agentfilm slik som James Bond er. Ingen utrolig smarte gagdets. Bare noen få. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Dette kommer til å bli den desidert verste filmen noensinne. Hvorfor? Jo, nå skal du høre: The Fast and the Furious: Helt "ok" action med raske biler, noenlunde ålreit historie og pene damer. Ikke min type film, men underholdning hvis du liker sånt. 2fast2furious: (Vin Diesel takket nei til denne filmen) Latterlig makkverk, det absolutt verste Hollywood har presset ut på leeenge. xXx: Helt "ok" action med raske biler, ganske dårlig historie og pene damer. Ikke min type film, men underholdning hvis du liker sånt. xXx2: (Vin Diesel takket nei til denne filmen) You do the math. edit: Og det skrives level. Endret 25. april 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Dt må nok sese, likte xXx 1. Endret 26. april 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Er jo nesten remake av xxx1 med en svart i hovedrollen, akkurat som den amerikanske versjon av taxi (som jeg tror suger max). den første var jo litt kul, men kan jo hende jeg blir overrasket (tviler) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hollywood Action er farlig for lett påvirkelige sinn.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 den kan vel ikke bli verre en 1'ern? skal godt gjøres Enig. Etter Zoolander er xXx den dårligste filmen jeg har sett. Tragisk James Bond kopi.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 den kan vel ikke bli verre en 1'ern? skal godt gjøres 1'ern var ikke så dårlig da! Jeg gir den en 4'er Samme her. Men det blir ikke det samme uten Vin Diesel... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Skal nok gå og de denne på kino nå på fredag Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg pleier vanligvis ikke å forhåndsdømme, men i dette tilfellet er jeg ikke noen spåmann hvis jeg sier at dette kommer til å bli en drittfilm (akkurat som alle andre fjortis-actionfilmer). Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Dette kommer til å bli den desidert verste filmen noensinne. Hvorfor? Jo, nå skal du høre: The Fast and the Furious: Helt "ok" action med raske biler, noenlunde ålreit historie og pene damer. Ikke min type film, men underholdning hvis du liker sånt. 2fast2furious: (Vin Diesel takket nei til denne filmen) Latterlig makkverk, det absolutt verste Hollywood har presset ut på leeenge. xXx: Helt "ok" action med raske biler, ganske dårlig historie og pene damer. Ikke min type film, men underholdning hvis du liker sånt. xXx2: (Vin Diesel takket nei til denne filmen) You do the math. edit: Og det skrives level. Har selv ikke så altfor gode forhåpninger til denne filmen, men det der er den verste argumentet jeg har hørt på lenge! Folk flest liker ikke Vin Diesel, så det burde vel heller bli ett pluss at han ikke er med... 2F2F var mye dårligere enn 1'ernen, men langt fra det verste som har kommet fra Hollywood. Da har ivertfall ikke du sett mange filmer... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har ikke skyhøye forventninger akkurat. Men man vet jo aldri (nesten) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 håper på det beste av denne filmen, trur kanskje den blir litt sånn wanna be film om dere skjønner:P Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 .. med Masuimi Max. Må nesten sees. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 1eren var helt grei.. går ut ifra at denne gir god underholdning også Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Da har ivertfall ikke du sett mange filmer... At du er uenig er en ting, men sånne latterlige påstander kommer du ikke langt med. Å påstå at jeg ikke har sett nok film fordi du er uenig i min mening om at 2F2F er det verste skvipet av "recent times" er bare teit. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har selv ikke så altfor gode forhåpninger til denne filmen, men det der er den verste argumentet jeg har hørt på lenge! Folk flest liker ikke Vin Diesel, så det burde vel heller bli ett pluss at han ikke er med... Når til og med Vin Diesel takker nei til en film, da har jeg ikke særlig stor tru på den. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 vin diesel er bare fløtepus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå