Gå til innhold

xXx2, TheNextLevel: snart på kino. Hva tror dere?

Mørbradbiff

Anbefalte innlegg

XXX__State_of_the_Un_33380d.jpg

Nå er xXx2, TheNext Level snart ute på kino. Hvordan tror dere filmen blir?

Denne gang er ikke gode gamle Vin Disel med. Men Samuel L Jackson og IceCube ser ikke ut til å skuffe...

Hentet fra filweb:

I oppfølgeren til xXx (Triple X) møter vi NSA-agent Augustus Gibbons (Samuel L. Jackson), fortsatt igang etter suksessen sist hvor han rekrutterte en avhopper fra motstanderen og lyktes med å gjennomføre sitt umulige oppdrag. Og nå, nok en gang, trenger han igjen hjelp fra utsiden.

Gibbons og hans nye agentkollega (Ice Cube) med kodenavnet XXX, blir satt på en vanskelig sak. For enhver pris må de spore opp en livsfarlig militær utbrytergruppe ledet av en sterk leder (Willem Dafoe). Som på sin side planlegger å sette tilside den amerikanske regjeringen. I en aksjon hvor de må ta kontrollen, i de innerst maktkretser i landets godt sikrede hovedstad.

XXX - State of the union er regissert av Lee Tamahori, mannen bak Once were warriors og og James Bonb - Die another day. I hovedrollene møter vi Samuel L. Jackson, tidligere kjent fra bl.a. Pulp Fiction, Kill Bill 2 og xXx, og Ice Cube, kjent rap-artist og med bakgrunn fra filmer som Boyz n the Hood og Friday-filmene.

Trailer: http://www2.filmweb.no/trailer/article.jhtml?articleID=52014

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg likte faktisk xXx 1. Så jeg tror det er godt mulig at jeg liker denne også. Det er dog litt synd at Vin Diesel ikke er med. Men han kommer snart med en annen film som erverdt å få med seg.

Grunnen til at jeg likte den var at det ikke var en hightech agentfilm slik som James Bond er. Ingen utrolig smarte gagdets. Bare noen få.

Lenke til kommentar

Dette kommer til å bli den desidert verste filmen noensinne. Hvorfor? Jo, nå skal du høre:

The Fast and the Furious: Helt "ok" action med raske biler, noenlunde ålreit historie og pene damer. Ikke min type film, men underholdning hvis du liker sånt.

2fast2furious: (Vin Diesel takket nei til denne filmen) Latterlig makkverk, det absolutt verste Hollywood har presset ut på leeenge.

xXx: Helt "ok" action med raske biler, ganske dårlig historie og pene damer. Ikke min type film, men underholdning hvis du liker sånt.

xXx2: (Vin Diesel takket nei til denne filmen) You do the math.

edit: Og det skrives level.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Dette kommer til å bli den desidert verste filmen noensinne. Hvorfor? Jo, nå skal du høre:

The Fast and the Furious: Helt "ok" action med raske biler, noenlunde ålreit historie og pene damer. Ikke min type film, men underholdning hvis du liker sånt.

2fast2furious: (Vin Diesel takket nei til denne filmen) Latterlig makkverk, det absolutt verste Hollywood har presset ut på leeenge.

xXx: Helt "ok" action med raske biler, ganske dårlig historie og pene damer. Ikke min type film, men underholdning hvis du liker sånt.

xXx2: (Vin Diesel takket nei til denne filmen) You do the math.

edit: Og det skrives level.

Har selv ikke så altfor gode forhåpninger til denne filmen, men det der er den verste argumentet jeg har hørt på lenge! Folk flest liker ikke Vin Diesel, så det burde vel heller bli ett pluss at han ikke er med...

2F2F var mye dårligere enn 1'ernen, men langt fra det verste som har kommet fra Hollywood. Da har ivertfall ikke du sett mange filmer...

Lenke til kommentar
Har selv ikke så altfor gode forhåpninger til denne filmen, men det der er den verste argumentet jeg har hørt på lenge! Folk flest liker ikke Vin Diesel, så det burde vel heller bli ett pluss at han ikke er med...

Når til og med Vin Diesel takker nei til en film, da har jeg ikke særlig stor tru på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...