Krogern Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Kan jeg blokkere nummer på min SE k700i tele2? utenom å ringe til tele2 osv. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 symbian skal ha noen programmer som kan blokkere slikt men tviler på om din mobil kan ha et slikt program som gjør slike ting. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 symbian skal ha noen programmer som kan blokkere slikt men tviler på om din mobil kan ha et slikt program som gjør slike ting. og når ble k700i en symbiantelefon? . Nei, jeg tror dessverre ikke det går å blokkere et enkelt nr på telefonnivå. Men du kan feks legge dette nr i sin egen ringegruppe, og slå av ring og vibrasjon fra han/henne. Så slipper du iallefall å plages med oppringinger. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 d500 hadde en slik mulighet faktisk. Husker ikke funksjonen i praksis, men kameraten min fikk ikke smsen min levert Lenke til kommentar
Armani Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ja jeg så det på min D500 men det gjelder da bare sms meldinger. Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har t630, der kan jeg blokkere telefon Nr...det er latt som bare faen å blåkkere, slipper å ringe oppratør å alt:D Har telenor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå