Harry_-_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 jeg sitter med en ubrukelig høyre hånd, og det kommer jeg til å gjøre i 4 månder. så jeg lurte på om det er noen der ute som vet om en bra mus som jeg kan bruke på venstre hånda mi? vil helst ha optisk og trådløst.. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 En god mus med tråd er Razer DB. Den er laget for begge hender... Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Yep. Razer Diamondback er helt symmetrisk og kan derfor brukes like godt med begge hender. Musa er generelt sett også veldig bra! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Yup, Razer er det eneste gode alternativet for en venstrehendt. Ellers må du ty til kjipe generiske. God bedring forresten. Har du vært operert siden du ikke kan bruke hånden i 4 måneder? Det er en voldsomt lang tid for et vanlig brekk ellers. -Stigma Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) hmm finnes det ikke anfre løsninger den er nokk bedre en inteli 3.0 som jeg sitter med nå, men vil helst ha trådløs. sitter/ligger litt langt unna... edit: ja har opperert, gikk igjenom en rute ødela 6 muskla og 4 sener i høyrehånda får ikke svar på om fingra mine blir frisk igjen før ettter den 6. mai.. Endret 25. april 2005 av Harry_-_ Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 ingen andre forslag? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Det finnes sikkert en del skeivhente trådløse muser. Men om de duger til spilling etc er en annen sak... Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 fuck spilling, klarer meg uten...trenger som regel 2 hender til det Lenke til kommentar
Wollis Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hmm, er enige med tidligere svar om at Razor burde være minst like god for venstrehånda. God bedring! Wollis Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 MX300. Heilt symmetrisk. Du kan kjøpe den på Logitech sine heimesider. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 MX300. Heilt symmetrisk. Du kan kjøpe den på Logitech sine heimesider. Anbefaler den! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hører dere ikke? Trådstarter sier at han vil ha trådløs... Denne er ganske bra. Drit i hva 1337-g4mer drittungen sier, hans elendige aim er hans egen sak, musa fungerer greit til spilling. Denne kan også være noe for deg. Den har masse mediaknapper, som gjør at du slipper å bruke tastaturet så mye. MS-musa er kanskje den billigste trådløse som duger, så hvis du ikke vil ofre så mye på saken, er den et bra valg. Ellers er Logitech media-mouse bra, særlig fordi du kan bruke den som fjernkontroll. Innmaten er også god. Lykke til og god bedring Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 takk endelig tråløst tror nokk jeg satser på en av de sistnevnte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå