Gå til innhold

Har noen sett Star Wars Revelations?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Orket ikke og se den, men den er Veldig bra til og være amatør film, skuespillet er ikke dårlig, men litt stale.

Jeg er litt enig i det du sier om skuespillerprestasjonene, det var kanskje litt stivt i svingene, men man skal huske på at dette er laget helt og holdent på amatørnivå, skuespillerne jobbet sikkert på dugnad uten en dollar i lønn..

Lenke til kommentar
Jeg så denne filmen for en liten stund siden, og jeg må si jeg er imponert over det som blir vist. det går kanskje litt fort, men den er tross allt laget uten en dollar i budsjett såvidt meg bekjennt. fete lyssverdueller.

De hadde et budjsett på 16 000kr. såvidt jeg har forstått(ikke at det er noe mye da)

Jeg har sett den og kan ikke si meg imponert. Grei nok til amatørfilm og være, men den greier iallefall ikke og fenge meg.

Anbefaler dere heller og laste ned "troops" :yes:

Lenke til kommentar

ja den har jeg sett, imponerende.. ifølge en side jeg så så hadde de 40 000$ i budsjett som er ca 280 000, alt CG arbeidet og skuespiller arbeidet ble utført gratis.

ta og tenk på hvor sinnsykt bra denne filmen er iforhold til at SW ep 3 koster 1000 ganger mer eller noe :p det er sjukt.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Orket ikke og se den, men den er Veldig bra til og være amatør film, skuespillet er ikke dårlig, men litt stale.

Skuespillet i den filmen luktet møllkuler ;)

Men teknisk sett var det en av de beste fanfilmer jeg har sett, men "Troops" er fortsatt best, imho.

Lenke til kommentar

Skuespillet i den filmen luktet møllkuler ;)

Men teknisk sett var det en av de beste fanfilmer jeg har sett, men "Troops" er fortsatt best, imho.

Hvor kan man laste ned Troops da? :hmm: Bare hvis det er lovligt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
De kan du laste ned på http://www.theforce.net/fanfilms/shortfilms/troops/, som er offisiell side for SW fanfilms. Og, helt lovlig.

Den Troops eide. Var en slags Star Wars "Cops" :D:love: Likte best når de sandfolka prøvde å rømem og ble skotne i hodet :!: Pluss at det finnes mange andre kule filmer både fra og ikke fra Star Wars universet. Likten den Batman Dead End filmen også:D

Heh, ja den er bra. "Everybody`s guilty. Period."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Jeg ble imponert av det som var data-lagd :p

Resten (skuespill, fighting, historie) var ikke noe tess.

Ellers var det jo bra for et slikt budsjett :love:

Lenke til kommentar

Ja, det var ikke noe stygt å si om den data grafikken.

Skuespillet var ikke litt amatør, men det er jo ikke så rart da. :p

Skjønner ikke hvorfor de ikke bare brukte ordentlig Star Wars orkester musikk, istedenfor den MIDI musikken der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Skuespillet var ikke litt amatør, men det er jo ikke så rart da. :p

Skjønner ikke hvorfor de ikke bare brukte ordentlig Star Wars orkester musikk, istedenfor den MIDI musikken der.

kansje det har noe med at lucas-ars(?) eiger den musikken etc, og de fikk ikke bruke den? i donno :p

Lenke til kommentar

Skuespillet var ikke litt amatør, men det er jo ikke så rart da.  :p

kansje det har noe med at lucas-ars(?) eiger den musikken etc, og de fikk ikke bruke den? i donno :p

Lucas Film eier da musikken like mye om den er midi eller orkester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...