Kenneth Solfjeld Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Star Wars Revelations er laget av amatører og filmen er godkjent av George Lucas! Så mens vi venter på episode 3 Revenge of the Sith, last ned denne godbiten her! Enjoy!! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg så denne filmen for en liten stund siden, og jeg må si jeg er imponert over det som blir vist. det går kanskje litt fort, men den er tross allt laget uten en dollar i budsjett såvidt meg bekjennt. fete lyssverdueller. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Orket ikke og se den, men den er Veldig bra til og være amatør film, skuespillet er ikke dårlig, men litt stale. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Orket ikke og se den, men den er Veldig bra til og være amatør film, skuespillet er ikke dårlig, men litt stale. Jeg er litt enig i det du sier om skuespillerprestasjonene, det var kanskje litt stivt i svingene, men man skal huske på at dette er laget helt og holdent på amatørnivå, skuespillerne jobbet sikkert på dugnad uten en dollar i lønn.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg så denne filmen for en liten stund siden, og jeg må si jeg er imponert over det som blir vist. det går kanskje litt fort, men den er tross allt laget uten en dollar i budsjett såvidt meg bekjennt. fete lyssverdueller. De hadde et budjsett på 16 000kr. såvidt jeg har forstått(ikke at det er noe mye da) Jeg har sett den og kan ikke si meg imponert. Grei nok til amatørfilm og være, men den greier iallefall ikke og fenge meg. Anbefaler dere heller og laste ned "troops" Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Var jo greie den og alt det de har klart til for kunn 10k helt utroligt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) ja den har jeg sett, imponerende.. ifølge en side jeg så så hadde de 40 000$ i budsjett som er ca 280 000, alt CG arbeidet og skuespiller arbeidet ble utført gratis. ta og tenk på hvor sinnsykt bra denne filmen er iforhold til at SW ep 3 koster 1000 ganger mer eller noe det er sjukt. Endret 3. mai 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Orket ikke og se den, men den er Veldig bra til og være amatør film, skuespillet er ikke dårlig, men litt stale. Skuespillet i den filmen luktet møllkuler Men teknisk sett var det en av de beste fanfilmer jeg har sett, men "Troops" er fortsatt best, imho. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Orket ikke og se den, men den er Veldig bra til og være amatør film, skuespillet er ikke dårlig, men litt stale. Skuespillet i den filmen luktet møllkuler Men teknisk sett var det en av de beste fanfilmer jeg har sett, men "Troops" er fortsatt best, imho. Hvor kan man laste ned Troops da? Bare hvis det er lovligt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 De kan du laste ned på http://www.theforce.net/fanfilms/shortfilms/troops/, som er offisiell side for SW fanfilms. Og, helt lovlig. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 De kan du laste ned på http://www.theforce.net/fanfilms/shortfilms/troops/, som er offisiell side for SW fanfilms. Og, helt lovlig. Den Troops eide. Var en slags Star Wars "Cops" Likte best når de sandfolka prøvde å rømem og ble skotne i hodet :!: Pluss at det finnes mange andre kule filmer både fra og ikke fra Star Wars universet. Likten den Batman Dead End filmen også Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Troops var genial, planlegger å se Revelations en dag jeg har litt bedre tid, men den virker bra. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg har sett den jeg, syns det var litt stivt skuespill og at replikkene ikke kom helt bra frem, men hva kan man forvente... Ellers syns jeg det var artig CG, spes det lille robot hodet som snakket! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 De kan du laste ned på http://www.theforce.net/fanfilms/shortfilms/troops/, som er offisiell side for SW fanfilms. Og, helt lovlig. Den Troops eide. Var en slags Star Wars "Cops" Likte best når de sandfolka prøvde å rømem og ble skotne i hodet :!: Pluss at det finnes mange andre kule filmer både fra og ikke fra Star Wars universet. Likten den Batman Dead End filmen også Heh, ja den er bra. "Everybody`s guilty. Period." Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Skum-såg den her om dagen.. Kan ikke si jeg likte det jeg såg... Menmen.. Så hater jeg b-filmer da... Onkelen min, som elsker Star Wars hatet den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg ble imponert av det som var data-lagd Resten (skuespill, fighting, historie) var ikke noe tess. Ellers var det jo bra for et slikt budsjett Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ja, det var ikke noe stygt å si om den data grafikken. Skuespillet var ikke litt amatør, men det er jo ikke så rart da. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare brukte ordentlig Star Wars orkester musikk, istedenfor den MIDI musikken der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ja, det var ikke noe stygt å si om den data grafikken.Skuespillet var ikke litt amatør, men det er jo ikke så rart da. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare brukte ordentlig Star Wars orkester musikk, istedenfor den MIDI musikken der. kansje det har noe med at lucas-ars(?) eiger den musikken etc, og de fikk ikke bruke den? i donno Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ja, det var ikke noe stygt å si om den data grafikken.Skuespillet var ikke litt amatør, men det er jo ikke så rart da. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare brukte ordentlig Star Wars orkester musikk, istedenfor den MIDI musikken der. kansje det har noe med at lucas-ars(?) eiger den musikken etc, og de fikk ikke bruke den? i donno Lucas Film eier da musikken like mye om den er midi eller orkester. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Revelations fikk lov ta GL å bruke musikken fra Star Wars vis jeg ikke husker helt feil George Lucas støtter amatør filmene rundt sw vettu =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå