danielsn Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Er det noen som veit hvordan jeg opretter brukernavn i Windows Server 2003 eteprise edition? Prøvde på egenhond... men det gikk ikke helt. Hva menes med feil format: Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) står vel helt sikkert i noen av manualene som fulgte med. virker forøvrig som om du muligens forsøker å opprette domenebrukere eller noe slikt, og ikke lokale brukere, som du muligens ønsker? Ellers er jeg helt blank. Prøvde Win2k3 Server EE for en stund siden, og hadde da ingen problemer med å opprette brukere. Kan ikke huske at jeg gjorde noe magiskt heller... Endret 25. april 2005 av daffyd Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 står vel helt sikkert i noen av manualene som fulgte med. virker forøvrig som om du muligens forsøker å opprette domenebrukere eller noe slikt, og ikke lokale brukere, som du muligens ønsker? Ellers er jeg helt blank. Prøvde Win2k3 Server EE for en stund siden, og hadde da ingen problemer med å opprette brukere. Kan ikke huske at jeg gjorde noe magiskt heller... Har ikke manualene... Har heller ikke kvittering ol. bare en iso på dataen Men da... hvordan opretter jeg en lokal bruker? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 "Hei alle sammen, hvordan får jeg denne bilen jeg har stjålet til å gå...?" NOEN ganger lønner det seg å gå litt stille i dørene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå