Gå til innhold

Ubisoft avslører Prince of Persia 3

Anbefalte innlegg

I følge pressemeldingen fleire nettsider mottok i dag så kunne Ubisoft bl.a fortelle oss de vil legge inn elementer som man kunne finne i Prince of Persia: The Sands of Time og Prince of Persia: Warrior Within.

"Prince of Persia 3 vil bli det beste spillet i den legendariske serien,” “Ved å kombinere to spillbare karakterer i et mesterlig balansert gameplay, med en perfekt miks av akrobatiske bevegelser og en involverende historie, vil Prince of Persia appellere til både Sands of Time og Warrior Within fans" uttalte John Parkes, EMEA Marketing Director hos Ubisoft.

Denne gangen så returnerer prinsen tilbake til Babylon med sin kjærlighet Kaileena. Når han kommer til Babylon, så finner han hjemlandet ødelagt og han blir raskt tatt til fange. Kaileena ser ingen annen utvei en å befri prinsen, ved å slippe løs "Sands of Time"

Noen av de tingene spillet vil inneholde er bl.a

* Spill og mestre to forskjellige karakterer: Benytt kraften og våpnene til to krigere med forskjellige kampteknikker, uttrykk og historier.

* Velg din måte å vinne over fienden: Mestre det utvidede “Free-Form Fighting” system og knus fienden på din egen måte; kvel fiender på avstand med den dødelige ”Daggertail”; eller overrask dem med en lynrask manøver. Valget er ditt.

* Krig fritt i Babylon: Dominer dine fiender på hustakene, i de kaotiske gatene, eller ta de i bakholdsangrep i de underjordiske gangene.

* Involver deg selv i en dramatisk historie: Opplev en dyp historie mens du kjemper din fram på din reise fylt av adrenalin, spenning og oppdagelser.

* Manipuler tiden for å overraske fiender: Utfør kraftige angrep mot hele hærer ved å bremse tiden eller skru tiden tilbake, eller overrask dem ved å bruke noen helt nye ”Sands of Time” muligheter.

* Opplev en mesterlig blanding av gameplay: Tro til Prince of Persia® serien, vil spillet gi deg en variert blanding av action, handling og historiedrevne gåter – alt mesterlig blandet sammen til en rik spill opplevelse.

Ubisoft avslører at den vil komme til til PlayStation 2, Xbox, Nintendo GameCube og PC-CD Rom. Spillet har foreløpig fått navnet, "Prince of Persia 3". Spillet planlegges å bli sluppet siste halvdel av 2005.

Dei tidligare titlane var jo veldig gode så dette blir spennande. Ubisoft er ihvertfall optimistiske.

Meir informasjon får vi på E3 selvfølgelig. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[iC' date=26/04/2005 : 22:51]
[iC,26/04/2005 : 20:10] Jada, får de suksess, så pøser titlene ut, èn etter èn.

Fint det men spilla må isåfall vere gode. :D

Jepp, så lenge de klarer å opprettholde godheten i de forrige spillene, men fikset feilene, så gjør det absolutt ingen ting. :)

Då er vi enige. :thumbup:

Lenke til kommentar

Håper bare de fikser litt på kameraet, likte ikke helt at det låste seg i totalt føkka posisjoner iblant...

Og så må de seriøst se og gjøre noe med de scripta i spillet... Hvis du blir pressa litt for langt inn i en gang av fire-fem fiender i POP2, så hender det at du treffer på et script som gjør at det kommer et nytt sett med fiender selv om du ikke er "ferdig med" det gamle, og da har man jo et lite problem...

I tillegg hade det vært veldig greit om de hadde gjort sånn at gameplayet stoppet opp helt når kameraet flyr langt foran deg for å vise deg et nytt område, sånn at du ikke må slåss i blinde mens kameraet tar en noe meningsløs flytur til den andre siden av rommet mens fiendene kommer strømmende.

Ellers ser det lovende ut :)

Gleder meg som en unge :yes:

Lenke til kommentar

Har spillt så og si alle Prince of persia spillene og må bare si at jeg ikke har noe imot 1 spill til i serien. Det som irriterer meg litt er at det ikke er nødvendig å benevne en etterfølger som 2,3 etc, dette kunnet gjerne blitt løst med et navn som man gjør for eksempel med bøker når det blir mange i en serie.

Lenke til kommentar

Enig med deg der Malvado. Dessuten så tror jeg utviklerne bør bruke litt mer tid på teksturene deres. Det ser ikke bra ut. Jeg trodde shaders, bump-mapping og parallax mapping var standard jeg nå?

Foråvrig synes jeg nr 1 i denne serien var best! Nydelig spill! *nostalgi* :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...