Gå til innhold

Liten laptop med widescreen...

Zetec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker, her har jeg litt å se på..

Kun et par raske kommentarer: Dell er utelukket, desverre ingen bra erfaringer med de. Fulitsu det samme.. Mac kan være et bra alternativ! Samboeren har ASUS og strålende fornøyd med det. Men det med 15,4" wide, det blir for stort. Har de noe med ca 11-12"? Flere forslag er topp, jeg vil gjerne velge det rette denne gang, derfor spiller pris liten rolle. Skjerm er viktig!

Lenke til kommentar

Hei

Se på denne maskinen. Har den selv, og den fungerer utmerket !

http://www.dinside.no/php/art.php?id=114058

Det dinside.no sier om at den støyer og har lavere batterikapasitet stemmer ikke ! Testmodellen de må ha fått må ha vært brukt, med dertil mer "utslitt" batteri, og muligens støvete/tett prosessorvifte.

Min Lifebook P7010 er nydelig, og fungerer kjempebra. LCD skjermen er av såkalt "Diamond View", noe som gjør at den faktisk gir et flott bilde (kontrast) på LCD når jeg sitter ute i sola å jobber på den.

Anbefales, Zetec !

Lenke til kommentar
Takker, her har jeg litt å se på..

Kun et par raske kommentarer: Dell er utelukket, desverre ingen bra erfaringer med de. Fulitsu det samme.. Mac kan være et bra alternativ! Samboeren har ASUS og strålende fornøyd med det. Men det med 15,4" wide, det blir for stort. Har de noe med ca 11-12"? Flere forslag er topp, jeg vil gjerne velge det rette denne gang, derfor spiller pris liten rolle. Skjerm er viktig!

Først, skal du spille nettpoker kan du bare glemme mac med en gang. Få av nettpokerprogrammene som er til mac enda.

Når det gjelder dårlig erfaringer med Dell så vær litt mer spesifikk. Benytter bare Dell bærbare på jobb og privat. Har hatt problemer men Dell er raske til å fikse disse. Du sier pris ikke har noe å si, da kan du i allefall få bra fra Dell. Tar du 3 års neste dag og forsikring kommer de å fikser det hjemme hos deg neste dag.

Kan forresten nevne at jeg har en Dell Latitude X1 til testing nå. Er veldig fornøyd. Eneste som er med den er at den ikke har innebygget cd/dvd spiller. Skjermen er bra og tastaturet er veldig bra.

Skal du ikke ha Dell eller Fujitsu/Siemens er det ikke så mye igjen. Kun de som har bra ultraportable. Så jeg vil anbefale en Dell Latitude X1. Prøv Dell igjen, kan nesten garantere at du blir fornøyd med X1...Har du noen spørsmål om denne maskinen kan du bare spørre meg...

Har ikke testet Fuhitsu-Siemens P7010, men har fått gode omtaler den også...

Glemte forresten å nevne IBM's X-serien. Bra og liten den også, men jeg liker ikke designet til IBM og service avtalene dems er ikke like bra som fra Dell, etter min mening.

Endret av _Spook_
Lenke til kommentar
Ta en titt på denne:

ASUS W5658AUP/NOR

http://www.psdata.no/ps.asp?it=110957&mlevel=090200

ER virkelig fornøyd med Asus maskinene. Har akkurat kjøpt meg M6 modellen og har fra før en L3 serie og kan si at jeg er stor fornøyd med dem, stabile som bare det, meget god batteri i M6en.

Håper at du finner en som passer deg da, lykke til :)

Sikkert bra maskin det der :) Men må si at jeg likte ikke hva de har gjort med skjermen/lokket.

Lenke til kommentar
Ta en titt på denne:

ASUS W5658AUP/NOR

http://www.psdata.no/ps.asp?it=110957&mlevel=090200

ER virkelig fornøyd med Asus maskinene. Har akkurat kjøpt meg M6 modellen og har fra før en L3 serie og kan si at jeg er stor fornøyd med dem, stabile som bare det, meget god batteri i M6en.

Håper at du finner en som passer deg da, lykke til :)

Sikkert bra maskin det der :) Men må si at jeg likte ikke hva de har gjort med skjermen/lokket.

Smak og behag ;) Synes at det var litt kult jeg. Det er ikke det viktigste, vi skal bare hjelpe trådstarteren med å finne en bærbar han liker og en han blir frnøyd med :)

Lenke til kommentar

Takker alle sammen, nå har jeg virkelig noen alternativer å velge imellom! :)

Når det gjaldt Dell og dårlige erfaringer bunner det ut i flere pakkeløsninger som familien har hatt. Maskinene har vært ustabile, og det har vært mye frem og tilbake med nye maskiner etc, noe som har resultert i tap av data, bla et slektsregister som gikk fløyten på en service. Maskina ble ved en feil formatert (eller bytta ut, hva vet nå jeg..) Har bare fått noe negativt over navnet Dell. Har aldri prøvd deres bærebare, men vet ikke helt om jeg tør, faktisk. Men maskina ser nå ihvertfall flott ut!

Skal sjekke med Expekt og Partypoker om de har software for Mac, den var ihvertfall stilig!

Fujitsu P7010 virker veldig bra, med god skjerm og bra batteri. Men litt kjeldelig design og farge. Liker sort eller mer sølv, ikke grå. Hvit er bra!

Asus W5 virker helt topp, den skulle jeg gjerne hatt i nærmere øyesyn!

Men jeg får fortsette å lese, bestemmer meg nok i løpet av uka. Fortsett med gode råd, tips og anbefalinger!!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...