Joachim- Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Greit nok med TG.. Men hva med alle andre partys rundt om i landet. Finnes det en slags liste? Tenker nå på antall deltakere.. Hvem er størst på østlandet, vestlandet, midtnorge og nordnorge.. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Greit nok med TG.. Men hva med alle andre partys rundt om i landet. Finnes det en slags liste? Tenker nå på antall deltakere.. Hvem er størst på østlandet, vestlandet, midtnorge og nordnorge.. Veldig vanskelig spørsmål dette egentlig Sørlandet: OFFroadLAN (200+) Østlandet: OsloLAN (2000+) og The LAN Vestlandet: WarpZone (600+) Midt-Norge: Xenox (500-600) Nord-Norge: Nait Party(600+) Så får dere som kan korrigere meg, om dere kan banke i bordet med litt facts. Nå har jeg tatt høyde for antall besøkende pr arrangement, og ikke nødvendigvis antall besøkende med PC.. (Dagsbesøkende er ikke tatt med) Endret 25. april 2005 av Techpoint Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Må ikke glemme Xplore som holdes i Levanger hallen, som ligger i Nord Trøndelag! bruker jo å være 300-400 stykker der Endret 25. april 2005 av vivastar Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Må ikke glemme Xplore som holdes i Levanger hallen, som ligger i Nord Trøndelag! Større enn Xenox? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Må ikke glemme Xplore som holdes i Levanger hallen, som ligger i Nord Trøndelag! Større enn Xenox? Det er ikke større enn Xenox nei..... Lenke til kommentar
Joachim- Skrevet 25. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 naitparty i nordnorge samlet vel 650 deltakere sist.. mener jeg har lest i dagbladet at oslolan samlet over 2000.. ? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 25. april 2005 Rapporter Del Skrevet 25. april 2005 Har oppdatert den infoen jeg har funnet på nett for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå