Simon Aldra Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg har i det siste hatt et ganske plagsomt problem med winamp 5.08. Når jeg starter programmet får jeg feilmelding, og programmet lukker seg. Utenom dette har jeg ikke merket noen andre effekter av dette. Er det noen andre som har/har hatt problemer med noe lignende? Eller noen som kan linke til tråder som har med dette temaet å gjøre? Takker for alle svar Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Du sier jo ingenting om hva som står i feilmeldingen, eller noe annet som kan hjelpe til med å identifisere problemet. Men den mest nærliggende løsningen er kanskje å forsøke å installere WinAmp på nytt - evt med den nyeste versjonen (som er 5.08e, tror jeg.... ) Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 har hatt litt problemer selv......har nettopp formatert pc og instalert alt på nytt,......og når jeg skal søke i winamp så pleier e å trykke 'j' men når jeg gjør d nå så kommer det opp et anna vindu jump to file elr. no sånt uten sanger eller anna i, når e så trykker igjen kommer den søke boksen opp "jump tp file" boksen e pleier å få ( med sanger osv.), men den kommer bak winamp noen forslag...eller evnt. link til winamp som funker.....har prøvd winamp.com og download.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå