christt Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Har erfaring med Outlook XP og Eudora 5.1.1. Ingen av dem fyller egentlig mine behov. Jeg kjører en imap konto, + et par pop kontoer. Jeg ønsker å ha helt separate profiler, og eget mail boksoppsett i samme program uten at det blir rot. Programmet bør også kunne importere mail fra eks .pst filer fra Outlook. Forslag, evt tips til gode mail program!? (Ja, jeg vet at pine er bra... Men jeg snakket ikke om det nå. :smile: ) Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 hmm vet ikek sikkert. men det finnes og ett program/mail client som heter incredimail. som også er ganske kjekt. vet ikke om det har akkurat va du er ute etter men...tenkte eg bare skulel få det ned her . Mvh Kriger Lenke til kommentar
zup Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Synes Opera browseren har en fin løsning med integrert mail. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Er ikke helt med paa "separert" som du snakker om, men bruker selv TheBat! fra http://www.ritlabs.com . Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Lotus Notes! Funker kjempebra som mailklient. Og ingen plagsomme mailormer funker i Notes Lenke til kommentar
christt Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Takk for alle tips. Med separert mener jeg at man enkelt å greit kan skille mellom de ulike kontoene. Det vil si at man slipper å opprette filter for at riktig mail skal gå til riktig mailboks. Programmet må som sagt støtte både POP og IMAP. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Umm, Outlook Express har jo muligheter for profiler da, visst dette dekker ditt behov? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Kjenner ikke til Outlook Express, men den "vanlige" Outlook'en kan ha forskjellige profiler men putter all eposten i samme fila. Drit irriterendes faktisk ettersom vi her bruker litt forskjellige datamaskiner og oppsett omm hverandre. Før kunne vi kopiere filene rundt som vi ville selv men ikke nå lenger. Lenke til kommentar
steinih Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Jeg syns da Opera funker meget bra! Kontoene blir adskilt og seff både imap og pop... /steinih :smile: Lenke til kommentar
christt Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Høres ut som om jeg må teste ut Opera da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå