ijerku Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 hei topic sier det meste men jeg ble litt nyskjerrig på hvor lenge pcen min har stått på i strekk vet att det er lenge men ikke hvor lenge . ps har win xp mvh ijerku Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Åpne et CMD vindu, og skriv SYSTEMINFO. Lenke til kommentar
ijerku Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 funka ikke det vist C:\Documents and Settings\kremlin>systeminfo 'systeminfo' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. C:\Documents and Settings\kremlin>systeminfo. 'systeminfo.' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. C:\Documents and Settings\kremlin>SYSTEMINFO 'SYSTEMINFO' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Husk store bokstaver! Det funker fint hos meg. Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 newbie.. gå på start/kjør/skriv inn 'systeminfo' der (ja, uten tegnene) Lenke til kommentar
ijerku Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) funker fortsatt ikke funker hverken i cmd eller med start\kjør Endret 25. april 2005 av ijerku Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 funker med meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 gå på start\programmer\tilbehør\ledetekst, og skriv det der. Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Gå på Nettverkstilkoblingene dine, se på Status på Netverkskortet! Hvis du har da?! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 er jo ikke sikkert at den har stått på hele tia da. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 funker flott hjos meg.... litt artig egentlig, det går ikke an å skjekke hvor lenge pcen har stått på tilsammen i dens hele levetid? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 det hadde vert konge det! men det funker sikkert dårlig om du har skiftet hk etc... Lenke til kommentar
ijerku Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 da var det fiksa . men bror min har vist vert og rebota maskina mi for det er bare meg og brudern som har oppstartspassordet og jeg har ikke starta maskina på hvertfall 4 uker men den har vert reboota for 4 dager siden takker for hjelpa Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 ja, det måtte nok i såfall blitt siden cmos ble rsatt eller noe Lenke til kommentar
T2T Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 start-->kjør--->cmd--->skriv cd\ trykk enter du skal nå få opp en linje som det kun viser c:\> nå kan du skrive systeminfo store eller små bokstaver funker like godt. Lenke til kommentar
ijerku Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) ja men det er bare litt iriterende for jeg vill se kor lenge jeg kan klare meg uten reboot med vanlig bruk (doom3 og filmer) T2T det funker fortsatt ikke Endret 25. april 2005 av ijerku Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Man kan ihvertfall sjekke hvor lenge skjermen har blitt brukt.(på min ihvertfall) Hvis man kjøpt den samtidig som resten av maskinen har man jo en hvis pekepinn på hvor lenge pcen har stått på til sammen. Lenke til kommentar
T2T Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Da får du prøve programet bj0rnar foreslo håper det funker for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå