Hurley Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg har altså da hatt min T630 i over 1 år, og fikk tak i operatørlåskoden. Men så fant jeg ut at det ikke er mulig å låse opp T630 bare ved hjelp av en kode, man må også ha en spesial-kabel, eller sende den til noen som har en. Er dette i det hele tatt lov fra Telenor sin side? Skal jeg måtte betale for å få låst den opp etter at bindingstiden er over? Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
janlin Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Du får koden gratis fra Telenor Mobil etter et år. Trenger ikke bruke kabel. Men det du må inn på en spesialmeny på mobil uten simkort. Tror det begynner styrespaken til venstre først .... Lenke til kommentar
zand Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 < * * < NB! Ikke rot rundt der, du kan nemlig ende opp med å låse telefonen for godt! Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Takker zand! Var ikke så lett å finne den der. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Takker zand! Var ikke så lett å finne den der. Telenor (og andre) er dessverre veldig flinke til å kun gi koden over telefon, men ikke instruksjon til hvordan man bruker den. Om man ber om et brev derimot, så får man all info man trenger . Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Telenor (og andre) er dessverre veldig flinke til å kun gi koden over telefon, men ikke instruksjon til hvordan man bruker den. Riktig - de er veldig flinke til å henvise til manualen, hvor det står at operatøren må kontaktes for alt som har med operatørlås å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå