Ueland Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Vi har nå hatt en våropprydning på forumet der følgende har blitt gjort: -Amac har blitt gjort om til en mac kategori for hardware og programvare. -tilbakemeldinger/diskuter artikler for Audiovisuelt er fjernet. -Tilbakemeldinger forumet har nå et forum for hvert nettsted. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Super :o) Er det for mye å be om at de står alfabetisk disse under tilbakemeldinger (bortsett fra to øverste) ? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Syns Hardware.no skal flyttes et felt opp, under "Meldinger fra moderatorteamet" Det samme skal skje med Amobil.no. Liker at ting ser litt ordentlig ut, og jeg syns det ser litt rart/stygt ut å ha en pil midt mellom alle "ipb"ene, hvis du skjønner . Det skal etter mine øyne se slik ut: Tilbakemeldinger om forumet Meldinger fra moderatorteamet Hardware.no Amobil.no Akamera.no/dk Gamer.no Overklokking.no Programmer.no Liker å være litt perfeksjonist og at ting skal se ryddig og fint ut, håper dere deler min tanke . Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Nå har jeg omorganisert slik at det er alfabetisk Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Fint Bare en liten ting: Kategorien Lyd & Bilde vises ikke på høyre side i amotor.no skinnet Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvis "Film/tv" kan være linket til under "Off topic", hvorfor kan da ikke "Musikk" være det også? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvis "Film/tv" kan være linket til under "Off topic", hvorfor kan da ikke "Musikk" være det også? Film/TV er bare redirecta. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ja, så hvorfor ikke redirecte musikk også? Det er like "off-topic" som "Film/tv". Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Mener å huske at Film/TV lå under OT tidligere men ble flyttet og en redirect ble lagt til for at folk skulle finne frem. Vi kan ikke legge en peker til alle forum fra OT, det vil bli uoversiktlig. Er det en stor plage kan vi jo eventuelt fjerne den pekeren som eksisterer. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Vi kan ikke legge en peker til alle forum fra OT, det vil bli oversiktlig. Et bedre ordvalg er vel uoversiktlig..? Endret 5. mai 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå