Gå til innhold

Servants of Sylvanas søker nye medlemmer.

Anbefalte innlegg

Vi er en gjeng som spiller horde på Sylvanas (PvP), og vi søker nye medlemmer til guilden vår. Flesteparten av medlemmene våre spiller ofte, og er seriøse, noe som har ført til at vi er ranket som den nest beste hordeguilden på serveren. Vi har som mål å bli best på serveren, og vi trenger flere seriøse spillere. Vi 38 hyggelige medlemmer som simpelheten elsker World of Warcraft.

Til nå er vi bare norske, men vi tar inn både svensker og dansker! :cool:

Hvis du spiller horde på Sylvanas og syntes dette høres bra ut, snakk med enten Tater, Thorgrim, Zulla eller Njord, ingame...og vi fikser det.

Noe dere lurer på ang. guilden?

Hadde vært kult å få inn noen flere! :thumbup:

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
var på sylvanas i går så en lvl 55 online.. mage tror jeg.. han kalte seg horde

Horde, level 58+ ud rogue. Has no life besides WoW. :cool:

Eller som han selv sa da noen spurte om han ikke hadde noe annet liv:

"I have more life than you, I have 2865 life!"

Endret av dimdal
Lenke til kommentar

Og til de som tror at de kommer seg gjennom kvalitetskontrollen kan jeg nevne at Damnation - en annen horde-guild på Sylvanas-serveren også rekrutterer for øyeblikket. Vi har ikke åpen rekruttering, dog, så du må bli invitert eller sende en søknad gjennom forumet vårt :)

Vi søker ikke etter folk som vil ha "ggratiz phat luut" eller "jælp i UBRS", men modne, ansvarlige medlemmer som tror at de passer inn i vårt konsept om en guild. To av de største horde-guildene på serveren. Bloody Mess og Honour skal slåes sammen snart, og de ville ha en tredje guild å slå seg sammen med - vi står som favoritt til plassen, og det er egentlig bare opp til oss om vi vil nå. Vi får se hvor langt vi kommer oss som én enkelt guild.

Horde er for øvrig en level 59 rogue, svensk sådan. Og nei - det er ikke flere enn en person som spiller på karakteren hans. Jeg spurte ham også om hvordan han greier å leve et liv oppå å ha en level nesten 60 på to uker, og da svarte han enkelt og greit at "WoW is my life, until I'm level 60 everything can wait"

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Og til de som tror at de kommer seg gjennom kvalitetskontrollen kan jeg nevne at Damnation - en annen horde-guild på Sylvanas-serveren også rekrutterer for øyeblikket. Vi har ikke åpen rekruttering, dog, så du må bli invitert eller sende en søknad gjennom forumet vårt :)

Vi søker ikke etter folk som vil ha "ggratiz phat luut" eller "jælp i UBRS", men modne, ansvarlige medlemmer som tror at de passer inn i vårt konsept om en guild. To av de største horde-guildene på serveren. Bloody Mess og Honour skal slåes sammen snart, og de ville ha en tredje guild å slå seg sammen med - vi står som favoritt til plassen, og det er egentlig bare opp til oss om vi vil nå. Vi får se hvor langt vi kommer oss som én enkelt guild.

Horde er for øvrig en level 59 rogue, svensk sådan. Og nei - det er ikke flere enn en person som spiller på karakteren hans. Jeg spurte ham også om hvordan han greier å leve et liv oppå å ha en level nesten 60 på to uker, og da svarte han enkelt og greit at "WoW is my life, until I'm level 60 everything can wait"

Hehe, vi var egentlig medlemmer av Damnation, flesteparten som er i SoS nå, stakk fra nettopp Damnation, fordi det var en drittguild, fullt av flamers....særlig Mogwai og Stat...

Lenke til kommentar

Å kuppe andres tråd med reklame for en annen guild er igrunn ganske frekt...

Lenke til kommentar

Jeg bare lufter et alternativ, og jeg beklager hvis noen måtte finne det frekt. Var altså ikke intensjonen å være bråkjekk.

Ja - jeg er klar over at dere har vært medlemmer av Damnation. Jeg skal ikke starte med massehets her, men de medlemmene som dro i "den store pulja" var ikke medlemmer jeg ønsker / ønsket å ha noe med å gjøre. Vi får massevis av henvendelser hver dag av folk som ønsker å takke oss som guild for generell hjelpsomhet og / eller skryt for å ha vært seriøse bla. i PvP-situasjoner.

Jeg skal ikke prøve å kuppe tråden deres ytteligere, og ønsker dere heller lykke til! :) Håper vi møtes på slagmarken side om side en gang.

Lenke til kommentar

Til trådstarter:

Det er enklere å få rekrutert medlemmer om du annonserer der potensielt nye medlemmer er og holder til. Slike fora kan være nyttig for en første kontakt, men gir sjelden veldig gode napp iforhold til de personene man har tenkt seg. Om du skulle velge å bruke slike fora for rekruttering så si litt om hva slags type mennesker du kan tenke deg og hva dere kan tilby de. I tillegg så kan det være greit å nevne noe om hva dere forventer dere av nye medlemmer.

Bare litt refleksjoner på morrakvisten uten at jeg behøver å belære noen i guildrekruttering akkurat. Synes bare at det er mange som poster slike poster omdagen uten å i det hele tatt reflektere over noen av disse faktorene. :)

Endret av Netforce
Lenke til kommentar
Jeg bare lufter et alternativ, og jeg beklager hvis noen måtte finne det frekt. Var altså ikke intensjonen å være bråkjekk.

Ja - jeg er klar over at dere har vært medlemmer av Damnation. Jeg skal ikke starte med massehets her, men de medlemmene som dro i "den store pulja" var ikke medlemmer jeg ønsker / ønsket å ha noe med å gjøre.

Dette var jo en enda bedre ting å skrive.. :roll: Jeje.

Netforce: Du i grunn ganske rett i det. Jeg joinet et guild som ble reklamert for her, og det viste seg å bli en relativt stor flopp. Jeg har møtt på et par hyggelige mennesker, men de fleste som har joinet har joinet med alten sin og er ikke aktiv i heletatt. Hva er poenget med et guild med 16 medlemmer når bare to er aktiv, og en av dem er meg? :p

Lenke til kommentar
Vi er en gjeng som spiller horde på Sylvanas (PvP), og vi søker nye medlemmer til guilden vår. Flesteparten av medlemmene våre spiller ofte, og er seriøse, noe som har ført til at vi er ranket som den nest beste hordeguilden på serveren. Vi har som mål å bli best på serveren, og vi trenger flere seriøse spillere. Vi 38 hyggelige medlemmer som simpelheten elsker World of Warcraft.

Til nå er vi bare norske, men vi tar inn både svensker og dansker! :cool:

Hvis du spiller horde på Sylvanas og syntes dette høres bra ut, snakk med enten Tater, Thorgrim, Zulla eller Njord, ingame...og vi fikser det.

Noe dere lurer på ang. guilden?

Hadde vært kult å få inn noen flere! :thumbup:

hørte jeg svensker?

SKJER IKKE!

>_> hele serveren min er full av svensker, da kan jeg like greit joine en norsk guild på serveren min (StormScale) for det andre så har jeg 2x 43+ characters der T_T

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...