MadRos Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 hei, jeg lurte om det finnes brukbare programmer som funker og viser ganske riktige tall, som kan brukes til å kontrolere hastigheter på forskjellige vifter som CPU, HK(MB). Har dere noen forslag? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 software: speed fan hardware: viftestyring Lenke til kommentar
skidd Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 du kan bruke et program so heite speed fan... då kan du kontrollere tempen på cpu'en å harddisken... Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 med speedfan går det ikke an å kontrolere Hk vifta, og jeg syns at speedfn er ikke noe bra... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 kan speed Fan kotrollere hastigheten på kabinett vifter? link? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 du kan bruke et program so heite speed fan...då kan du kontrollere tempen på cpu'en å harddisken... man kan ikke kontrollere tempen nei men vifter derimot.... Lenke til kommentar
abbor Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) På min pc vil ikke speed fan regulere vifte rpm:( kan kjøre opp og ned prosentknappene, men turtallet forblir det samme. Asus P5N32 sli se P4 660 3.6 gf7600gtX2 får justert hastigheten i qfan, men det kreves en omstart etter hver justering så det er litt tungvint. speedfan@google= Link Endret 24. desember 2006 av abbor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå