ViPeR Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 haha, dette var en matnyttig tråd :!: driter vel ca 1 gang om dagen tenker jeg... Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Ifølge min danske anatomi og fysiologibok er avføring hver 2-3 dag det normale... Der hersker højst forskellig opfattelser af, hvor hyppig defækation (baising red. anm.) skal være for at være "normal". Fra naturens side er defækation hver 2.-3. dag normal! Skrevet av overlege Klaus Jensen og avdelingslege Jesper Hertz. Endret 25. april 2005 av pebbe Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hvis man spiser tyggegummi kommer den ikke ut før om 7 år.Jeg har hørt det en gang. Spiser tyggis? Hva er det for noe tull.. har spist (og svelgt) ned flere tyggis og fungert helt normalt senere... Kanskje bare jeg som er litt rar... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Det er merkelig hvordan det funker egentlig. Kom hjem fra Oslo etter å ha vært der i 10-11 timer, og når jeg nerma meg "hjemmet"( ), kjente jeg at da måtte jeg plutselig bajse. Som om hjernen holder den igjen uten at du vet det på upassende steder. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Det er merkelig hvordan det funker egentlig. Kom hjem fra Oslo etter å ha vært der i 10-11 timer, og når jeg nerma meg "hjemmet"( ), kjente jeg at da måtte jeg plutselig bajse. Som om hjernen holder den igjen uten at du vet det på upassende steder. Sånn føler jeg også det.. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Det er merkelig hvordan det funker egentlig. Kom hjem fra Oslo etter å ha vært der i 10-11 timer, og når jeg nerma meg "hjemmet"( ), kjente jeg at da måtte jeg plutselig bajse. Som om hjernen holder den igjen uten at du vet det på upassende steder. faen du er ikke alene om den gitt Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 det var noe å snakke om.. men, jeg tilhører de som driter en gang i uken, og på en måte så er det deilig.. tenk å slippe å gå på do for å gjøre en 2er-jobb når man er på tg? ja, jeg vet, doene er vasket flere ganger for dagen på tg, men.. likevel, deilig å slippe bare så det er sagt, jeg holder et normalt kosthold med frokost (2-3 skiver), lunsj (6 skiver) middag (stor porsjon) og kvelds (3-4 skiver, en pizza eller noe sånt). frokosten og kveldsmaten består som oftest i hjemmelaget brød, men når nødvendig så handler jeg fiberrike brødsorter, f.eks sportsbrød eller likn. og nei, jeg er ikke småspist. kan godt spise en hel big-one pizza med 1L cola som tilbehør. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 En gang om dagen vel`? Spørs vel hva man eter. Dårlig mat kan gjøre deg løs i magen osv. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 jeg driter mye og spiser lite egentlig. spiser rundt 3 brødskvier om dagen også middag. rart at jeg har så mye og drite ut Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Tja... En bais om dagen må vel til. Sirkus det ja! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg driter når det kommer Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Sirkus en gang for dagen, spiser jeg mindre, blir det sjeldnere. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Dere som gjør det HVER DAG, hva spiser dere i løpet av en dag? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 I helve**? En til to ganger om dagen. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Dere som gjør det HVER DAG, hva spiser dere i løpet av en dag? Kommer an på. Spiser litt nå og da jeg. Eple, brødskive og slikt. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Dere som gjør det HVER DAG, hva spiser dere i løpet av en dag? Graut, brød, proteinshake, vitamintilskudd, litagomelk, (grovt) horn med ost og skinke, rosiner, bananer. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Dere som gjør det HVER DAG, hva spiser dere i løpet av en dag? Det jeg finner. Neida, det går nok vel et halvt brød, en god porsjon middag, noen boller til lunch kanskje, og sist men ikke minst, masse frukt. (Der kan faktisk løsningen ligge... ) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Til trådstarter; Tror nok det er mer grunn til bekymring for kameraten din enn det er for deg. Tror det er vanlig å drite en gang om dagen eller noe sånt omtrent. Men dette er nok også noe som vil variere fra person til person, og også ha sammenheng med hvor mye du spiser, hva slags aktiviteter du driver med osv. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 sitter for det meste på ræva og spiser jævla lite .. men drite er jeg jaggu flink til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg