Gå til innhold

Har et problem med norton antivirus!

Anbefalte innlegg

Jeg ertelenor medlem og lasta ned norton antivirus for ca. 1 år siden. for noen dager siden kom det opp et vindu der det stod at jeg måtte laste ned nortonantivirus. Jeg gikk inn på siden deres og KJØPTE antivirus av dem for ca. 350 kr. Regninga kommer på mastercard veldig snart.

Da jeg er telenor medlem får jeg 2005 versjonen gratis fra dem.

Jeg hadde 2004 versjonen og kjøpte 2004 versjonen igjen, så det gjør ingen nytte.

Så da må jeg laste ned 2005 versjone fra telenor sin side og bare la de pengen gå?

Siden de telnor gir norton antivirus gratis fra symtec kan de ikke avlegge regninga? Jeg er kunden deres og de samarbeide med symtec.

Det hadde været greit om jeg kjøpte den nye versjonen meg jeg kjøpte jo den samme versjonen jeg har hatt i 1 år.

Hva kan jeg gjøre?

Har prøvd å sende dem melding, fra en autosvarer (re-sender), som jeg sannsyligvis ikke for svar tilbkae.

Jeg finner ikke kundeservice der jeg kan sende mail til dem. Jeg ringer ikke dem å betaler 26kr/min for det.

Så vær så snill å hjelp meg (jeg er sønnen til han som betalte fare min altså, og har veldig dårlig samvittighet).

(Jeg får ikke avinstalert norton antivirus 2004, det går ikke,noen ideer?)

:(

Hvis noen kan hjelpe meg så hadde jeg vært evig takknemlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...