Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg m¨å få lov å beklage at det er en stund siden jeg har lagt ut nye bilder. Men regner med å lege ut det ferdige resultatet meget snart. Dere får bare være litt tolmodige så lenge... :blush:

"Patience is a virtue"

Ikke noe problem, har noe å se frem til da ;)

Lenke til kommentar

Nå står dataen min altså på skolen. Uten internetttilkobling. Det er nesten litt trist :(

Men men... Det posetive er jo at siden dataen anses som "meget dyr" av de lite datakyndige lærerne våre, så har jeg da fått tillatelse av dde til å holde vakt ved maskinen hele dagen. Så i dag har det gått i battlefield :w00t:

Noen goder skal vi jo vi kabinett-byggere også ha ;)

Men angående kabinettet så skal jeg ta bilder av det ferdige kabinettet og legge disse bildene ut på nettet i løpet av denne uken. Det er bare å glede seg ;)

Lenke til kommentar

Så veldig bra ut dette her. Hva planlegger du av små detaljer på kabinetet?

OT: Er det fordel å sparkle et kabinett (Metall) etter pussing og etterpå /grunne/lakkere? Er det anbefalt? Får man bedre resultat når man sparkler kabinettet? Vurderer nemlig selv å lakkere kabinettet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei igjen folkens.

Beklager alle forsikelsene, men i det siste har det vært litt travle tider. Pluss at jeg ikke helt har tatt meg tid til å legge ut bildene.

Men hvertfall, her kommer siste updaten med bilder av det ferdige resultatet mitt.

Takker for alle tilbakemeldinger jeg har fått :yes:

photobukket003.jpg

Dette er da rommet mitt, veldig mye rot med det tekniske (altså det viktigste( er hvertfall på plass og funker som det skal.

photobukket004.jpg

Slik ble kabinettet mitt seende ut etter den store forvandlingen.

photobukket005.jpg

Her får dere se hvordan det ble når jeg slo av lyset.

photobukket006.jpg

inni kabinettet

Det var alle bildene av kabinettet mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...