bjartis Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Hovedkortet mitt er et KT600 Dragon ultra. Vet egentlig ikke så mye om grafikkkortet. cpu'en er en AMD Athlon XP 3000+ Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Du har ikke lyst til å legge ut et bilde av det ferdige resultatet ? Regner med du er ferdig nå.. Lenke til kommentar
skidd Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Du skal vel ha Rubbing Compound på kabbise når du er ferdi? Lenke til kommentar
bjartis Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg m¨å få lov å beklage at det er en stund siden jeg har lagt ut nye bilder. Men regner med å lege ut det ferdige resultatet meget snart. Dere får bare være litt tolmodige så lenge... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg m¨å få lov å beklage at det er en stund siden jeg har lagt ut nye bilder. Men regner med å lege ut det ferdige resultatet meget snart. Dere får bare være litt tolmodige så lenge... "Patience is a virtue" Ikke noe problem, har noe å se frem til da Lenke til kommentar
bjartis Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Nå står dataen min altså på skolen. Uten internetttilkobling. Det er nesten litt trist Men men... Det posetive er jo at siden dataen anses som "meget dyr" av de lite datakyndige lærerne våre, så har jeg da fått tillatelse av dde til å holde vakt ved maskinen hele dagen. Så i dag har det gått i battlefield Noen goder skal vi jo vi kabinett-byggere også ha Men angående kabinettet så skal jeg ta bilder av det ferdige kabinettet og legge disse bildene ut på nettet i løpet av denne uken. Det er bare å glede seg Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Ble bra dette. Endret 14. mai 2005 av suprsid Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Så veldig bra ut dette her. Hva planlegger du av små detaljer på kabinetet? OT: Er det fordel å sparkle et kabinett (Metall) etter pussing og etterpå /grunne/lakkere? Er det anbefalt? Får man bedre resultat når man sparkler kabinettet? Vurderer nemlig selv å lakkere kabinettet. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ikke sparkle kabinettet ditt, bruk grunning etter du har pusset det ned heller Tready Men OnTopic igjen: Fått igjen kabinettet ditt nå? Lenke til kommentar
bjartis Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Hei igjen folkens. Beklager alle forsikelsene, men i det siste har det vært litt travle tider. Pluss at jeg ikke helt har tatt meg tid til å legge ut bildene. Men hvertfall, her kommer siste updaten med bilder av det ferdige resultatet mitt. Takker for alle tilbakemeldinger jeg har fått Dette er da rommet mitt, veldig mye rot med det tekniske (altså det viktigste( er hvertfall på plass og funker som det skal. Slik ble kabinettet mitt seende ut etter den store forvandlingen. Her får dere se hvordan det ble når jeg slo av lyset. inni kabinettet Det var alle bildene av kabinettet mitt. Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Ble pent dette. Bra og gjennomført arbeid. Kanskje rydde litt inni kabinettet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Er en idè å rydde ja, men ellers er det nydelig! God lakkjobb.. Elskbart! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Ja.. Ganske pent prosjekt, selv om jeg ikke er en altfor stor fan av lys, så ble den rød belysningen bak "CS-mannen" ganske grei. OT: vi har likt stereoanlegg Går det ann å åpne cd-skuffene på ditt fortsatt? Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 cd-skuffene funker slik de skal, ogv har alltid gjort det. ikke noe tull her i gården Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 btw: bjarte sov svarer Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Råphet mod. Vi har samme viftegrill i toppen også. ;D Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Ble jo bra det! Kanskje ha som prosjekt å stealthe rheobusen? Eller fint! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Bra gjennomført, kan ikke si det samme om rommet ditt Bra build, passelig begrensning med lysene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå