bjartis Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) prosjektet er sponset av Vendur. Workloggen ligger også på vision-graphix.net (her er den på engelsk) Her er mitt Kabinettprosjekt. Legger ut Workloggen her. Lager prosjektet i forbindelse med et skoleprosjekt. Er ikke så mange bilder som vil bli lagt ut, men litt er det. Har jobbet med kabinettet i noen uker og resultatet begynner å ta form nå. Kos dere med bildene. Her har jeg malt to strøk, og sparklet på nytt for å få en jevnere overflate og for å unngå små "hull" i sidene. Her er jeg kommet like langt på kabinettet. Her med fronten vendt oppover. Her kommer det flere bilder: Kabinettet malt flere strøk. Kabinettet skal som dere ser, bli svart. Innsiden av kabinettet maler jeg ikke like nøye når dette ikke vil bli sett så mye på. Jeg skal legge ut flere bilder så snart som mulig. Endret 28. april 2005 av bjartis Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 blir sikket bra dette... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Se her ja.. Liker at du satser på en fin overflate! Sett alt for mange kabinetter med tragiske overflater på plata.. Uff, sier jeg bare! Stå på.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Vis du legger ut bildene i [img=link til blide] så blir det bra Kansje vi kunne fått se noen detaljer også. Utskjering o.l. Hva er planen videre? Edit: Velkommen til forumet Endret 25. april 2005 av BaX Lenke til kommentar
bjartis Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Tok en del tid for å få overflaten så jevn som mulig, men resultatet ble bedre enn forventet sevl om en helt flat overflate blir umulig å lage med pensel. Har noen bilder av speileffekten etter siste strøk på klarlakk. Kommer sikkert en gang de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
bjartis Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Planen nå er å lakkerer kabinettet med en klarlakk som gir en glatt overflate. Så er det bare å motere delene og sette litt stæsj inni Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Klarlakk, rubbin og voks! Da fåru det perfekte.. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Ser fint ut dette. Driver å øver meg på å lakke med sprøyte nå.. Det er jo ikke lenge til den tid kommer at jeg skal lakke prosjekte mitt.. Men fint kabinett Endret 25. april 2005 av Porsta Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Blir sikkert bra dette Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ser bra ut dette, likte litt effekten du fikk på malingen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Matt og fin overflate det der! Skal du vokse eller rubbe? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ser bra ut. Får følge med her. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 [img=linken] Legg alle bildene inni den tag'en. Så slepper vi å trykke på linkene. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 [img=linken] Legg alle bildene inni den tag'en. Så slepper vi å trykke på linkene. Ja! Blir leg av å åpne så mange vinduer! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 [img=linken] Legg alle bildene inni den tag'en. Så slepper vi å trykke på linkene. Ja! Blir leg av å åpne så mange vinduer! Mhm. Det som er genialt da er å gjør sånn at alle linkene åpner seg i nye tab's. Dette er for FF: skriv about:config browser.tabs.showSingleWindowModePrefs <-sett den til true Så får du flere alternativer under tools. Se link i signaturen min og PS. husk på at bildene ikke skal vere større enn 400x400 px. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 blir sikkert bra detta!! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Gleder meg til endelig resultat. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 det gjør vell de fleste tenker jeg:P Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det så jo nesten ut som et ferdigproduset kabinett som er moddet! Er det 80mm vifter du skal bruke? Ville heller brukte 120mm, så blir det mindre støy og mer luftgjennomstrøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå