hjemme_kos Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) hvem bør jeg velge burde jeg velge???? kingston eller http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3780 MSI k8n nEO Platinum (s754) amd 64 3400+ 500w strømmforsyning Er det bedre ytelse på OCZ brikkene siden de koster mer???? De skal brukes til klokking..ø er det noen som vet om hovedkortet mitt liker disse brikkene eller ikke???? Har hørt at MSI ikke liker TwinMos brikker.... Takker for alle svar.... Endret 2. mai 2005 av hjemme_kos Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Helt klart OCZ brikkene. De klokker mye lengre, og er i alt mye bedre. Sjøl om begge er TCCD ic'er. Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) [pirke] det heter Kingston:P [/pirke] Ville også valgt OCZ hvis du vil ha kvalitet ( noe dyrere) EDiT: leif:P Endret 25. april 2005 av _lefze_pwns_all Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Helt klart OCZ brikkene. De klokker mye lengre, og er i alt mye bedre. Sjøl om begge er TCCD ic'er. Jeg kan gå med på at OCZ-brikkene nok er en del bedre - men jeg mener slett ikke at de er verdt de 600 kronene de koster ekstra. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Helt klart OCZ brikkene. De klokker mye lengre, og er i alt mye bedre. Sjøl om begge er TCCD ic'er. Jeg kan gå med på at OCZ-brikkene nok er en del bedre - men jeg mener slett ikke at de er verdt de 600 kronene de koster ekstra. Det vil jeg si når han har det systemet og skal klokke. Det kan han nok nå langt med. Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 eller er kanskje disse noe å gå for???? Lenke til kommentar
hjemme_kos Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 er det vits med dual eller er det like bra ytelse med to single???? f.eks kjøpe to sånne Isteden for disse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå