Gå til innhold

sende bekreftelese pr epost i JSP (java)

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har nå prøvd i mange slitne timer på å lage meg rett kode for å sende epost til brukere som registrerer seg på mitt forum. Jeg har prosjekt på skolen og jeg ønsker å sende mail til de som registrerer seg på forumet. Jeg kjører tomcat for websidene og har installert J2SE. Er det noen her som kunne gitt meg oppskriften på hvordan jeg får sendt disse mailene?

Alle mine javaklasser er en del av "package.forum"

Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg da deadline nærmer seg faretruende fort ;)

Ha en fin kveld..

p.s Dersom noen mener at dette emnet har vært svart på før, så vil jeg bare si at søkefunksjonen var litt ustabil i kveld!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
fin side det der, tjener du mye på annonsene? Trolig ikke nok til å forsvare dem...  :no:

<offtopic>Vel. Jeg skulle ønske at annonsene tjente inn nok til å dekke de direkte utgiftene for webhosting. Men det gjør de ikke...

Jeg driver så smått å redisigner siden, og da forsvinner det meste av reklamen. Kommer kun til å beholde Google-reklamen ettersom det virker som om den eneste av bannerene som faktisk er litt effektiv, samtidig som den somregel gir en del relevante linker...

Uansett vil jeg fjerne begge bannerene på toppen av siden og plassere en ny og "lavere" heading der... Forhåpentligvis med litt stilig grafikk :) Men akkurat nå er et oppgaver og eksamen :cry:</offtopic>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...