Suppelars2k Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hva med å gjeninnføre de gode _gammeldagse_ kongenavnene? Thorvald Tungballe osv? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg syns det er på tide at kongehuset viser at de også er utkantsnorges kongehus. Derfor foreslår jeg Roy-Johnny. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hva med å gjeninnføre de gode _gammeldagse_ kongenavnene? Eit norrønsk namn hadde vore ein god idè. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Madelene syns jeg er fint. Viker litt kongelig syns nå jeg. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Gutt: Kjell-Pell Potetskrell Jente: Tåke-Turid eller noe annet tåpelig som de andre har blitt kallt PS!personlig mening Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Harald Hårfagre... tenk om han blir skalla som Olav og Harald osv. hehehe Tenk om de nåværende kongelige hadde gammeldagse navn... hvor man fikk navn etter person... Hårfagre for langt hår, Blodøks fordi han var voldelig osv. Kong Harald Snøvlesnus Dronning Sonja Fiffesnobb Kronprins Haakon Dårligsmak-Ubersnore Kronprinsesse Mette-Marit Tveitagjenghore Prinsesse Martha Loise Lettpåtråden-Stallguttleketøy Ari Behn Lekestraight-Gullgraver Noen jeg glemte? hehe Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hvis det blir en jente: Sonja Angelina Hvis det blir en gutt: Det er jo tradisjon for at guttebarna blir oppkalt etter "bestefar". (Kronprins Håkon er jo oppkalt etter Haakon VII.) Men dette blir jo ikke tronarving, så det naturlige vil vel da bli Sven O! Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Gutt: Espen Lie Jente: Doris Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Gutt: Dag, Ulfleik. Jente: Karoline, Tale. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) TÅVE, ALI. Mohammed, Mostafa, Dag, Trond olav. Der er mine favoritter! Endret 26. april 2005 av Skateee Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Tror på navn i tråd med de andre, både klassiske og nymotens på en gang. Gutt: Olav Sokratos Jente: Ragnhild Satanica (har jo angelica fra før ...) Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jokken Ammadeus Pedro Pyls Laila Cowboy Torbjørg Bebop Grete... eeh, Grete Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Lyth Sejer. Kuleste navnet noensinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå