Jørnan Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Fikk i dag mitt helt nye forum, Zmobil (jada, jeg fikk en liten idé til navnet fra amobil) Men jeg har et problem. Trodde atdet var så enkelt å fikse på slike administrator ting, men jeg greier ingenting! Kan slevfølgelig de vanlige tingene som jeg kan som bruker, men jeg får ikke til å lage nye kategorier og slikt. Så kan noen ta en kikk på siden min, og gi meg et lite hurtigkurs i hvordan jeg kan lage nye/slette/redigere kategorier og slikt? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Fant plutselig administrator knappen. Da ble alt mye enklere. Men har noen et triks eller to for å få et bra forum? Noe som er lurt å ha med? Og kan noen dette systemet som brukes der, og kan hjelpe meg litt om det plutselig kommer noen problemer, som det sikkert gjør? Og hva syns dere i forumet her? Bra? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Administrator er bra! Titt litt rundt i forum du definerer som "bra" og lær :-) Jeg for min del synes alt som lukter automatikk er elendig; særlig (med klar adresse til hardware) slike meldinger som begynner med "autosvar:" - det synes jeg bare viser at man ikke synes det er verdt å sløse bort mer tid enn å sette på et autosvar. Autosvar er greit nok - men det er litt tåpelig å opplyse om det også. Ellers så er det jo alltid en fin ting å lage et eget skin. Hvis ikke blir jo forumet unikt i forhold til andre hva utseende angår. Kan ikke basere seg på at alle andre lager nytt skinn og du kan bruke orginalen. Til slutt synes jeg det er bedre med få kategorier enn mange - litt småkjipt å bla gjennom wannabe hw.no-siter med kategorier for mye rart, som ingen skriver i. Få men kjempeaktive fora er strålende :-) Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Har forandret layout nå så det ikke skal bli så "vanlig" Men hva syns du om den fjartan? Det er blå bakgrund når du skriver, noe jeg syns er litt dumt, men hva syns dere andre her? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Du kan godt rette skriveleifen helt øverst: "Dette er et forum hvor det disskuteres alt om mobiltelefoner" -> diskuteres Gjør det liksom et par hakk mer seriøst å unngå skriveleifer på såpass ofte leste steder. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Takk. Om diskuteres er med bare en s tror jeg at jeg har en god del skrivefeil. Skal få rettet på det. Takk for tipset Edit: Vet noen som kan denne forumtypen hvordan jeg kan få moderatorer over en kategori? Går jeg inn på f.eks. Sony Ericsson står det Moderatorer: Ingen Hvordan kan jeg forandre det? Endret 26. april 2005 av jornan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå