Clerion Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hva syns folket om E-720? Eneste som er litt dumt med den er at de ikke er mulighet for minnekort. Men erfaringer ellers da? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Det er en stilig mobil, med mange fine finneser blandt annet megapiksel kamera,, Men at det ikk er plass for minnekort er en STOR ULEMPE Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Mitt inntrykk er at Samsung-brukere kjøper telefonen for utseendet, så kommer funksjonene som en fin bonus. E700-designet var fint da det kom, men det er lenge siden jeg så to ganger etter den telefonen. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Se tester da Leste den.... Lenke til kommentar
voice- Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har hatt telefonen siden fredag, og er kokfornøyd. Trenger ikke minnekort med over 80MB minne, den tar geniale bilder, har logiske menyer og en klar, fin skjerm. Best av alt, den er rask nok. Alt skjer når det skal, jeg venter ikke på respons når jeg trykker på en knapp. Eneste negative jeg kan se nå er at jeg ikke klarer å sette den opp for WAP, men det er Sense sitt problem, ikke Samsung sitt... Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Har hatt telefonen siden fredag, og er kokfornøyd. Trenger ikke minnekort med over 80MB minne, den tar geniale bilder, har logiske menyer og en klar, fin skjerm. Best av alt, den er rask nok. Alt skjer når det skal, jeg venter ikke på respons når jeg trykker på en knapp. Eneste negative jeg kan se nå er at jeg ikke klarer å sette den opp for WAP, men det er Sense sitt problem, ikke Samsung sitt... Dette innlegget gjorde så jeg vippet over til å gå for den... Takk skal du ha Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Stenges, det finnes førsteinntrykk tråder og mumle tråder om denne telefonen, samtidlig er denne litt feilpostet da vi ønsker å ha tråder der man leter etter en telefon i denne kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg