Gå til innhold

Dagens overaskelse ...

Anbefalte innlegg

Idag/natt tenkte jeg at jeg skulle prøve å få naboen min til å begynne å spille aktivt CS igjen (clanwise). For etter at han fikk seg dame har han sluttet med klanspilling fordi han skulle slutte med cs (han var da cl i en top 10 clan på cb). Jeg sendte han en melding fra jobb og spurte om han ble med å starte en klan ... Jeg forberedte overtalelses argumenter mens jeg ventet på avslag fra han. Til min store overaskelse fikk jeg kontant ja fra ham ...

Dette kan ha no med at vi begge bestilte FunC musematte idag .. men uansett er det utrolig gla nyheter for meg som jeg tenkte jeg skulle dele med dere andre :smile:

Og for dere som spiller CS ...

watch out theres a new clan in town :wink:

han er heldigvis dritmye bedre en meg og kjenner fullt av gode cs spillere så jeg er nesten sikker på at vi kommer til å rocke hvis vi tar det litt seriøst :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-09 02:28, Cursed skrev:

nånå, ikke bli for kjepphøy, jeg er sikker på at jeg kunne ha banka deg og kameraten din hvis dere ikke hadde noe annet en kniv og gikk uten nightvision i mørket :smile:

*Testosteron-alert*

:lol:

Er dette spillet så bra som eneklte ska ha det til? Hvordan er det i forhold til SOF2?

- Den som graver en grav for andre, er ikke arbeidsledig.

- Hvis du ikke lykkes første gang, kan det tyde på at fiasko er mer din stil.

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-07-09 02:32 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...