danilovic Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Roper bare i VT, og om jeg er jævlig sinna dunker jeg musa i musematta, men slår ikke tastaturet. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Jeg personlig bruker å gi skylda til tastaturet mitt. Det får en skikkelig lærepænge også det er derfor Dell putter ved gratis tastatur EDIT: post 600 Endret 1. mai 2005 av magubrothers Lenke til kommentar
krest Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 mm, blir som regel jævli forbranna når jeg har spillt ok en viss tid, så plutserlig spiller elendig.. da kan det gå ut over litt av hvert... %¤&%"¤ men glad det ikke har gått ut over utstyret.. enda.. som regel lillebroren min som får ta støta Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 blir forbanna visst eg blir tatt av ein som guller Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg pleier å slå i bordet.. men tastaturet får svi hvis pc'en henger seg... Rart at MS tastaturet lever enda Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Det jeg kan bli forbanna for er at det kan ta horibelt lang tid før jeg får spille igjen! (Spiller forresten nesten aldri CS, er mange andre bedre spill jeg heller vil bruke tid på.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå