Gå til innhold

Blir du forbanna, når du dør i CS?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer helt an på situasjonen. Spiller egentlig bare aim og awp maps public så der går det fint.

Men når jeg spiller mix, så er det helt annerledes. Blir sur hvis jeg blir gulla, spesielt blir tatt av oneshot med dgl. Ellers klikker jeg helt hvis de jeg spiller med ikke hører på meg. De jeg spiller med er ikke så gode, så hører de ikke på meg, så slår jeg musen så hardt jeg kan. Rart ikke musen er ødelagt. Ellers skriker jeg på vt hvis samme personen tar meg hver eneste runde. Gjelder også public.

Lenke til kommentar

pleide å få ut aggresjonen på min store musematte. men nå har jeg pcn oppå bordet ved siden av. og når jeg slår på musematta da så fryser hele pcn. skjedde 2 ganger før jeg skjønte at det var knyttneven som gjorde det.

blir mest sur når jeg opplagt skal klare å ta en, men ikke klare det!

Lenke til kommentar

Det blir for det meste et bank i bordet eller et høyt nok "NEI!", jeg har aldri angreper hardware med vilje. Hvis jeg blir drept av en som camper, holder det for meg å si (når han dør) "<navn> stop camping". Hvis jeg blir virkelig sur, tar jeg heller opp chatten og skriver masse ting med store bokstaver som jeg ikke tror bør nevnes her på forumet, som jeg bare fjerner med escape etterpå. Det er veldig kjedelig når jeg blir drept i starten av en runde da, så lenge det ikke skjer noe annet enn "lol" på chatten. Noe det vanligvis ikke gjør.

Lenke til kommentar

Slår jeg i tastaturet mitt ryker pcen så tror ikke det er noen gode idè å slå på den. Men blir vel egentlig aldri sint, enten så er han for flink, eller så er jeg for dårlig. Men syns det er litt morsomt når jeg får tatt igjen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...